Picioruşe

https://i2.wp.com/www.mostphotos.com/preview/357792/Babies-Foots.jpg

 

Dimineaţă, la prima oră, cum a deschis ochişorii , Dănuţ a început să îşi analizeze picioruşele. Concluziile n-au întârziat să apară.

– Mami, ştiai că degeţelele mele de la picioare sunt aşezate în ordine crescătoare, de la mic la mare şi de la cel mai slab la cel mai gras? Uite: 1,2,3,4,5. Toate cinci degeţelele sunt la locurile lor.

-Păi, cine crezi că a aşezat aşa frumos degeţelele?

– Ăia de la fabrica de carne , când m-au făcut , sau poate Doamne-Doamne. Mamiiiiiii, Doamne-Doamne ăsta când a inventat oamenii de ce nu i-a făcut nemuritori?

– Pentru că a fi făcut copii şi ar fi ajuns aşa de mulţi, ca n-ar mai fi avut loc pe pământ.

– Aşa e , mami, dar totuşi e trist că oamenii mai şi mor.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , , . Bookmark the permalink.

31 Responses to Picioruşe

  1. gabriela says:

    sunt asa de dragalasi copiii cand incep sa exploreze lumea si sa se cunoasca.🙂

  2. Pingback: Atentie la masa III « Marin Toma's Blog

  3. paul says:

    fabrica de carne? Nu zau! Si cum au facut degetelele?

  4. Pingback: TOXEMIA RĂZBUNĂRII | Madi şi Onu Blog

  5. CARMEN says:

    si uite asa re-descoperim lumea, prin ochii lor inocenti! Minunata revelatie!🙂

  6. dagatha says:

    Andrei are o „poezie” total aiurită, inventată de mine într-un moment de criză existențială, cu fiecare din cele 5 degete de la piciorușe. Mă gândesc acum să-l înregistrez cum o spune, până nu începe să vorbească bine, că atunci se pierde tot farmecul.

  7. La varsta intrebarilor🙂 este un copil fericit cu o mama ca tine.

  8. Camelia says:

    Cât de multe ne învaţă pe noi copiii…cum se vede lumea prin ochii lor noi am uitat demult să privim. Poate că ar trebui să reinventăm văzul; să îi rugăm să ne ajute, purtându-ne ca pe nişte orbi.
    Tu eşti cea fericită, şi ei au fost binecuvântaţi cu o astfel de mamă; părinţii nu ni-i alegem…pentru copiii tăi, cineva a făcut cea mai bună alegere.

    • oanaclara says:

      Multumesc! Piticii mei imi sunt tare dragi.🙂 Au un ceva al lor special.
      Acum ne-am intors de la tara unde au hranit animalele, au stat sa analizeze ce face porcul, vacile, calul, ratele, gastele… Le place sa descopere tot felul de lucruri, le interpreteaza in maniera proprie… E o nebunie si imi place.

  9. Ioana says:

    Pui de om :-)) Niste ingerasi! Taaaare dulci🙂
    Ce picioruse dulci :-)) ce “pernite”…:-))

  10. Blue says:

    Oana, ştii la ce m-am gândit când am văzut picioruşele? Deşi par moi şi pufoase, au de parcus o mulţime de kiloetrii. Şi o vor face … face.

  11. Pingback: SLUJ PREZIDENŢIAL | Madi şi Onu Blog

  12. Florin says:

    Alex al meu se gadila teribil daca incerc sa ma duc cu gura pe la piciorusele lui.. Sare pe mine, rade, ma musca :)))

  13. Alex says:

    Tare frumos! Îmi place când se străduiesc să înţeleagă tainele lumii! Cei mici fac asta cel mai bine. Când creştem şi ne maturizăm, ni se pare că le ştim pe toate şi încetăm să mai căutăm răspunsuri… Noroc cu cei mici, ei ne mai fac să înţelegem cât de mult greşim că nu mai suntem curioşi cu toate aceste minunăţii din jur!
    Să-ţi trăiască flăcăii, dragă Oana! Şi să te bucuri de ei!

    • oanaclara says:

      Multumesc! Imi place faptul ca au rabdarea sa observe fiintele din jurul lor si sa se observe pe ei insisi…sunt si copii care trec nepasatori pe langa un animalut sau un peisaj frumos.🙂 Imi place sa le arat chestiute interesante si probabil asa i-am obisnuit.

      • Alex says:

        Ei, tocmai asta e de lăudat: că i-ai obişnuit şi crescut frumos. Eu unul, voi rămâne mereu recunoscător bunicii mele, care m-a învăţat, ca nimeni altcineva, să iubesc florile şi animalele! Toate acestea îmi amintesc de dânsa, Dumnezeu să o odihnească! Nu pot să trec nici măcar pe lângă un maidanez şi să nu mă uit la el sau să-i spun ceva, o vorbă de alint… Sunt şi ei suflete… Aşa am fost învăţat.

      • oanaclara says:

        Asta m-a invatat tata. El iubea natura …🙂

  14. paul says:

    dar n-au analizat si ce face cocosul cu gaina?:-))

  15. Pingback: REDIVIVUS | Madi şi Onu Blog

  16. madMe says:

    Gânduri inocente de copil, ce frumos🙂

Leave a Reply

