Taxi- Cele două cuvinte

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Taxi- Cele două cuvinte

  1. paul says:

    e simpatica melodia. si numarul de vedete masculine care participa e impresionant:-)

  2. Paul says:

    vezi, tot ala micu cu ochelari ruseste pana la urma :))

  3. gabriela says:

    excelent clip. Nu am vazut versiunea asta.🙂

    • oanaclara says:

      E facut de cei de la Antena 1 petru emisiunea “Dimineata cu Razvan si Dani”. Sper ca n-am botezat-o…nu prea ma uit la ei, dar am dat intamplator intr-o dimineata de clipul acesta si mi-a placut. Abia aseara mi-am amintit de el.🙂

  4. coramica says:

    M-am indragostit de Razvan

  5. paul says:

    dar e casatorit, asa ca n-ai sanse;)

  6. coramica says:

    Eh, asa, de la distanta

  7. Camelia says:

    Să ştii că îmi place tare. Şi aşa şi e…Te iubesc nu iese oricum şi poate i se întâmplă să rămână închis în nerostire. Sunt cuvinte sacre; nu le întorci din drum…nu calci pe ele, sfărâmându-le…şi, odată spuse, simţi că nu îţi mai aparţin; sunt ale lui, ale celuilalt.

  8. madMe says:

    Foarte faină și varianta originală, dar treaba asta făcută de Răzvan și Dani e funny rău, zău😀

Leave a Reply

