Kenny G – The way we were

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , . Bookmark the permalink.

66 Responses to Kenny G – The way we were

  1. Alex says:

    Nu mai ascultasem cam demult muzica lui Kenny G. Foarte frumos! Dar imaginile cam …arctice, dau frisoane! La “geruleţul” de afară…:D
    O zi frumoasă!

  2. Blue says:

    Săr’mâna.
    Cică:”Eroare de server.

    Site-ul web a întâmpinat o eroare când a preluat http://soferderomania.promotor.ro/OanaClara. Aceasta poate fi dezactivată pentru lucrări de întreţinere sau poate fi configurată incorect.

    Iată câteva sugestii:
    Încărcați din nou această pagină web mai târziu.
    Mai multe informații despre această eroare”
    ……………mai încerc mai târziu dacă nu uit.
    ————————————-
    De acord cu Alex, frumoasă muzică, frumoase imagini, dar afară e cam frig pntru ele.
    Era mişto dacă filmuleţul era cu insule exotice, cu gagici care visează “duse” la nopţi albastre de amor, tolănite goale la soare…
    Ehe, goliciunea lor ne amintea şi de Grădina Raiului din vremea de dinainte de căderea în păcatul îmbrăcării pentru a ascunde frumuseţea Creaţiei. Ehe…
    Gata că o iau pe arătură.😀

    • oanaclara says:

      Stai calm. Dezactivez sofer de romania ca am terminat jocul. Multumesc pentru ajutor!
      Femei goale n-am, sorry!🙂
      Uite un clip mai cald:

    • Alex says:

      Sărut mâna, Oana, şi pentru melodia mai ….călduroasă! Toate sunt frumoase!

      Mă gândeam la cele spuse de Blue. Dacă tot e frig afară şi asta nu ne predispune deloc la visări cu plaje exotice, rămâne să tot privim la imaginile cu Fram şi neamurile lui, în speranţa că apare de după gheţari niscaiva doamne eschimoase, bine înfofolite în blănuri şi cu (probabil!) “arome” de peşte sau untură de focă!😀

      Uite ce imaginaţie dă frigul de afară! Ha, ha!

      • Blue says:

        De exemplu asta:

      • oanaclara says:

        Nu ma pasioneaza gagicile.😀 Daca tot vrei sa fii dragut,cauta niste tipi cu care sa imi clatesc si eu retina.🙂

      • Blue says:

        Eu subliniam doar ceea ce am spus anterior.
        Vrei tipi? OK, caut (evident că nu-ţi spun să ai grijă să nu te strici la manichiură, un gentelman nu face referiri insinuante la activităţie… “digitale”😮 ale doamnelor decât dacă deschid ele discuţia😀 )

      • oanaclara says:

        Un pachet de muschi fara creier care se mangaie singur…bleah.
        In fine, apreciez ca te-ai straduit.🙂

      • Blue says:

        Ei, lasă ca atâta creier cât are nevoie are.
        Cu Einstein nu am găsit poze, dar dacă trebuie … mai caut.
        Deci, în afară de creier mai trebuie ceva?😮

      • oanaclara says:

        Niste maniere cat de cat elegante.🙂

      • Blue says:

        Hehehe… Maniere?

        Un gentelman britanic manierat, mergea pa jos pe un drum care travarsa câmpurile.
        Pe la înserare, respectivul domn se opreşte la o casă şi cere găzduire. Gazda, o femeie frumoasă şi plină de nuri îi zice că nu ştie dacă e bine să-l găzduiască. El bărbat bine, e văduvă, lumea poate naşte bârfe.
        – Vai, zice omul, dar eu sunt un gentelman. Nu mi-aş permite să …
        În fine, femeia îl lasă în casă, mănâncă ei ceva, apoi fiecare se duce la culcare în altă cameră.
        Dimineaţa omul se trezeşte şi iese în curte.
        Acolo femeia tocmai privea cu noastalgie cum cocoşul “călca” o găină.
        – Inadmisibil, ia uite ce face nesimţitul în public.
        Femeia îl priveşte şi zice:
        – Da, e nesimţit, nu e gentelman. Dar găinile par tare fericite …😀

      • oanaclara says:

        😀😀😀 Haios bancul.

  3. Camelia says:

    Simpatică mai eşti, Oana…şi simţul umorului îi ai din plin…ai lovit sub centură, lovitură nepermisă: “femei goale n-am”!!!

  4. coramica says:

    Faina muzica…si te astept pe la mine

  5. Paul says:

    dar vad ca melodia nu se vede decat pe youtube…
    si alta chestie : cand vroiam sa intru de pe laptop, imi dadea un mesaj de avertizare ca blogul tau ar putea fi daunator computerului meu ( contine niste elemente de malware de pe un site de unde ai luat tu ceva )…poate imi explici…

    • oanaclara says:

      habar n-am
      de pe desktop intru fara sa primesc avertismente de-astea
      daca blogul meu dauneaza grav calculatorului tau, nu il mai accesa…are si el personalitatea lui😀

  6. Paul says:

    intr-adevar desktopul nu face asemenea nazuri…personalitate mai speciala ca posesoarea lui🙂

  7. Camelia says:

    Pe vremuri se spunea că cine se tachinează se iubeşte…O mai merge şi acum? s’o m-ai potrivi, dară? Duelul sarcasmului dintre două minţi care sunt atrase una de cealaltă…minunat de-a dreptul!

    PS
    O spun cu tot dragul, şi fără interpretări, rogu-vă!

  8. Paul says:

    in germana ar suna cam asa : wer sich neckt, der liebt sich ! Ti-am tradus ca poate iti trebuie🙂

  9. Paul says:

    lui camelia sa-i trebuiasca🙂 eu stiam vorba asta in germana…

  10. Camelia says:

    Tot dragul meu pentru tine, suflet frumos.

  11. Paul says:

    iti dedic si eu o supermelodie ( dupa parerea mea )care e una din putinele care merita acum ascultate la radio ( si e in heavy rotation si la posturile tv ). Apartine unei tinere olandeze, Caro Emerald, si e in stilul funky, groovy, tango, al anilor 50:)

    ( daca nu merge, sa ma scuzi ca nu ma pricep la youtube embedding ):)

  12. Paul says:

    am gresit melodia, dar ideea conteaza🙂 vroiam de fapt ” A Night like This ”🙂

  13. Paul says:

    stiu ca-ti place🙂 ai mai postat-o…dar eu nu prea beau cafea…

  14. paul says:

    numai ceai si cappucino;)

  15. paul says:

    ai uitat vad sa corectezi si greselile gramaticale si transcrierea fonetica a cuvintelor din engleza ale lui blue! e corect?

  16. paul says:

    nu eu sunt posesorul blogului! nu am de ce.

  17. paul says:

    trebuie sa te hotarasti: ori vrei sa-ti clatesti ochii cu un tip, ori cu un creier de tip:))

  18. paul says:

    iti faci crema din creierul meu?;)

Leave a Reply

