Premiu pentru cel mai dulce BLOGGER!

Am primit de la Carmen acest premiu şi îi multumesc .🙂 E bine atunci când constaţi că oamenii te consideră dulce. E o  plăcere să îl ofer şi eu celor dragi. Deci:

Se acordă in primul rand tuturor celor ce mă vizitează indiferent dacă sunt bloggeri sau nu şi deţinătorilor următoarelor bloguri:

Menţionez că ordinea în care sunt enumerate e aleatorie şi că le consider pe toate pe primul loc.🙂

Continuaţi să scrieţi, oameni dragi, că o faceţi bine!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

30 Responses to Premiu pentru cel mai dulce BLOGGER!

  1. psipsina says:

    eşti un om tare bun, oana!😳 mulţumesc tare, tare mult şi îţi întorc premiul cu mare drag. mă bucur că te-am cunoscut în virtual şi că pot să îţi întorc acest dar.

  2. CARMEN says:

    se pare ca ne plac tuturor dulciurile! ce ma bucur! :))

  3. Alex says:

    Sărut mâna, OanaClara, pentru gândul tău bun care mă onorează! Felicitări pentru premiul pe care îl meriţi din plin! Mult, mult spor în tot ceea ce faci atât de frumos!🙂

  4. Pingback: patru vorbe… « psipsina

  5. Oana evident ca meritai acest premiu, multumesc ca poti gasi loc in sufletul tau pentru atatea persoane…dar mereu ai fost asa🙂
    Aproape zilnic intru pe aici, vezi cu dulciurile: nu ajunge pana nu ramane, asa imi zicea bunica. La ora asta eu mananc placinte, iar de pe blogul tau ma duc pe al Cameliei…super si blogul ei, nu stiu cum de ne-ai adunat pe toti aici🙂

    • oanaclara says:

      Si tu il meriti din plin.🙂
      Legat de dulciuri, vorbesti cu o persoana care are in permanenta ciocolata sau bomboane in poseta.
      Sincer, nu v-am adunat eu, ati venit singuri, v-am primit cu drag si am format o gaşca tare haioasa. Imi place!

  6. armin says:

    hehehe… multumeeesc !

  7. gabriela says:

    multumim de premiu, Oana.🙂

  8. bitzasp says:

    merci pt premiu!
    oricum si tu il meriti din plin!
    spor la scris ca e marfa rau blogu! >:D<

  9. vacitim says:

    sar’mana :d
    chiar ma intrebam ce mananc dulce in seara asta🙂
    Mii de feliicitari pentru premiul primit!

  10. Pingback: Suntem săraci, dar nu fără suflet: să o ajutăm pe Eva Maria! | Noaptebunacopii's Blog

  11. Camelia says:

    Mulţumesc mult pentru gând, Oana Clara…
    În închipuirea mea, gustul blog-ului tău are gust de tiramisu…îmi place tare, tare mult!

  12. klausen1976 says:

    multumesc , Oana !🙂

  13. Pingback: patru vorbe…

Leave a Reply

