Sambata, 22.01.2011

Ninge iar frumos peste oras…de dimineata m-a fascinat peisajul de afara si am hotarat sa imi iau piticii si sa mergem la joaca pe faleza.

Tufele de ienupar tarator formeaza adevarate igluuri pentru micii mei eschimosi.

Niste glumeti au cocotat pe scari replica de omat a statuii lui I.C.Bratianu, cea care priveste peste Dunare.

Aici , cei care  au uitat sa isi echipeze  masina pentru iarna, pot gasi lopeti de rezerva…😀

Ingerasi in zapada fac ingerasi de zapada.🙂

Calea catre… Malnas.

Dupa o plimbare cu sania si o bulgareala zdravana (a se vedea tinuta ingrijita: caciuli strambe, haine leoarca) , copiii construiesc un …obuz de zapada.

Un bulgare urias din metal🙂

Seara de basm

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Sambata, 22.01.2011

  1. paul says:

    probabil ca se credeau in primul razboi mondial! N-am inteles ce-i cu replica statuii lui bratianu si nici nu o vad cum spui tu!

  2. VictorCh says:

    Ochii ma cam tradeaza, nu prea mai disting atat de bine detaliile din fotografii – dar nu par ‘picii’ dumitale a fi putin cam prea imbracati (cel putin pe cap)? Nu-i de mirare daca au transpirat, asa cum scrii (desi din fotografie nu deslusesc asta…) In opinia mea, este mai periculos sa fie transpirati (in asemenea conditii meteo) decat sa le fie putin frig.
    SI PE MINE ma ‘infofolea’ maica-mea (cand eram de varsta lor) si am ajuns un sensibil. Ulterior, la liceu, a trebuit sa sufar DIN GROS de frig, si sa trec prin multe raceli, guturaiuri, etc, pana sa reusesc sa remediez cat-de-cat situatia…

    • oanaclara says:

      Aaaaaaa,nu erau transpirati . Afara ningea zdravan si era foarte rece. E vorba de faptul ca erau uzi de la zapada.

    • VictorCh says:

      Corect! Dumneata de fapt precizasesi ca HAINELE le erau ude leoarca, nu te referisesi la lenjerie, doar eu citisem cu atentia in alta parte.

      P.S. …si m-am SI exprimat aiurea: “Ulterior, la liceu, a trebuit sa.” EVIDENT ca nu LA LICEU, ci ‘la vremea liceului’, ‘la varsta liceului’ (sau eventual ‘pe cand eram la liceu’).

  3. klausen1976 says:

    frumos la voi … desi spunea Florin ca se circula nasol in Galati …

  4. Ce peisaje, ai dreptate e frumos si in alte parti nu doar la munte🙂
    Ce simpatici sunt copilasii si cate lucruri traznite fac cat sunt mici :)Iar seara pare de poveste.

    • oanaclara says:

      Ai mei sunt trasniti de la mama natura dar imi sunt dragi asa. Ma distrez copios cu ei. Vei vedea si tu intr-o zi cum e sa ai copii .🙂
      Faleza Dunarii e preferata mea din toate parcurile din Galati. Fotografia cu seara e facuta de la balconul apartamentului in care locuiesc. Ningea ca-n povesti.

  5. Florin says:

    Super arata faleza in perioada asta. Si mai frumoasa e noaptea cand se aprind luminile. Soarele asta o sa strice tot insa..

  6. Alexandru says:

    Foarte frumoase imagini! Iar “năzdrăvanii”….sunt sigur ca sunt gata de multe ghiduşii! Aşa, de dragul mamei!😀

  7. VirtualKid says:

    Mi s-a facut un dor de ma doare… distanta.
    Frumoase fotografii, frumosi copii!

  8. Camelia says:

    Doamne, Oana, cât de scumpi sunt!!! Ai doi spiriduşi poznaşi ce te vor face să fii veşnic plină de viaţă.
    Tot dragul meu lor…şi ţie, mămică ghiduşă…după împrejurări!

  9. eumiealmeu says:

    invidie maxima pentru acest peisaj. si pentru ingerasii din zapada

Leave a Reply

