Fereastra mea

Fereastra mea e un ochi vesnic deschis catre lumea de afara.

Primavara imi arata flori proaspete de visin si cais. Vara ma imbie cu cerceii rosii  ai visinului si mingiutele galbene care parca zambesc dintre frunzele verzi ale caisului. Toamna are culori calde… Mereu ma intampina cu ciripit vesel de pasarele , pana si  iarna cand   primeste cate un oaspete intarziat care are impresia ca mai gaseste aici cate un colt de vara.

Asa s-a intamplat si azi – dimineata cand o turturica a cautat un pic de caldura in pomii de la fereastra mea, dar pentru ca nu a gasit, s-a asezat infoiata si imbufnata pe un ram . Parca era un bulgare de zapada desprins din ninsoarea de afara.🙂

turturica

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Fereastra mea

  1. dara says:

    ….vai saraca turturica…cum a ramas singurica….era un cintecel tare dragut din folclor…..sper sa l gasesti tu…

  2. paul says:

    super:) mai stii poza aceea facuta de mine cu cei doi porumbei indragostiti din copacul din curtea blocului meu? e mai usor sa supravietuiesti in conditii vitrege daca ai de cine te sprijini!:)

  3. paul says:

    o sa ti-o trimit. poate o sa-ti placa.

  4. Si repede i-ai facut poza :)Sa pui ceva la geam, mancare, boabe, sa vezi cate vin🙂

    • oanaclara says:

      Pasarile imi sunt dragi. Ma trezesc mai mereu dimineata cu ciripitul lor.Cand e iarna grea, le rasfat cu firimituri , malai si arpacas, Acum, abia a nins azi. Pana acum a fost cald. Oricum isi vor primi portia de papa.

  5. paul says:

    si la mine la bucatarie vine o pereche obisnuita de mama cu arpacas si bobite.

Leave a Reply

