Woody Allen-Autoironie

Am niste copii superbi. Slava Domnului ca m-a inselat nevasta-mea…

Pina la noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de intuneric. Dupa asta m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si pe lumina…

Nevasta mea este cea mai neispravita bucatareasa. Noi ne spunem rugaciunea intotdeauna dupa cina…

Odata cineva ne-a furat masina. Mi-am intrebat nevasta daca a vazut cumva cum aratau hotii. Mi-a raspuns ca nu, dar a notat numarul masinii…

Intr-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gindeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a intrebat: Dar cine-i la telefon?

I-am spus dentistului meu ca mi s-au  ingalbenit dintii. Sfatul lui a fost sa-i asortez cu o cravata maro…

Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mina pe servieta – i s-a rupt minerul. Acum ma tem sa mai merg la WC…

I-am spus psihiatrului meu ca sint trist, intrucit pe mine toata lumea ma detesta. Mi-a raspuns sa nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am intilnit inca cu toata lumea…

Cind eram copil parintii mei se mutau adesea dintr-o casa in alta, dar eu i-am gasit de fiecare data…

Eu si sotia mea  am trait fericiti 20 de ani. Apoi ne-am intilnit unul pe altul…

M-am dus la psihiatrul meu si i-am povestit: Doctore, in fiecare dimineata cind ma uit in oglinda ma apuca brusc o senzatie cumplita de voma.Ce crezi ca am?
Mi-a raspuns: Nu stiu, dar cu vederea – cert – stai impecabil!

Sursa:mail

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Woody Allen-Autoironie

  1. VictorCh says:

    Umor anglo-saxon: sec si negru! (Si – de data asta – BUN!)

  2. Blue says:

    “Am niste copii superbi. Slava Domnului ca m-a inselat nevasta-mea…”
    Absolut formidabil…

    • oanaclara says:

      Daaaa. Mi-a placut si aceea cu 20 de ani fericiti.
      Iar asta:
      “Cind eram copil parintii mei se mutau adesea dintr-o casa in alta, dar eu i-am gasit de fiecare data…”
      seamana tare mult cu Familia Bundy.😀

      • Blue says:

        Stii ce e senzaţional în povestea asta? Românii se laudă peste tot că au copii frumoşi şi deştepţi. Cu excepţia celor care îşi ţin nevestele casă. Dar şi pe la unii dinăştie se mai duce câte un băiat de la cablu ori câte un instalator. şpi ei au copii frumoşi…😀

      • oanaclara says:

        Sa inteleg ca in viziunea ta doar instalatorii sunt frumosi…ciudat, ca aia pe care i-am vazut eu sunt batrani, burtosi si uraaaaaaaati.

  3. Alex says:

    Ha, ha! Ce stil de umor! Cam…negru, când vine vorba de accesele de autoironie. Specific lui W.Allen.
    Mie mi-a plăcut aia cu dentistul şi cravata maro! Tot mă doare acum o măsea..😀 Să văd ce cravată îi aleg!

  4. coramica says:

    Hmmm, eu am o poveste de iubire petrecuta la dentist….cu un alt pacient, nu cu dentistul, clar!

    • oanaclara says:

      Ceea ce demonstreaza ca iubirea e prezenta oriunde.🙂

    • VictorCh says:

      PETRECUTA la un dentist, nu INCEPUTA la un dentist? Hm! Vorba Oanei, “dragostea este prezenta oriunde”, da’ mi se pare un loc… ciudat (si incomod) ca sa-ti implinesti iubirea.
      Si pt mine nu a fost catusi de putin clar ca nu cu dentistul, ci cu un alt pacient – pana cand nu ai precizat dumneata acest lucru. Ai vreun motiv sa consideri ca ar fi trebuit sa fie clar? Consideri cumva ca ‘prin definitie’ dentistii (ca persoane, nu in plan profesional) nu merita sa fie iubiti?

  5. coramica says:

    Asa-i Acuma, acel tip e pe undeva prin oras si mai vorbim, foarte rar, la o cafea…Amintirile au ramas

  6. coramica says:

    @Victor – te intreb, folosind tonul unui personaj drag mie(si nu numai), Ismail din “Toate panzele sus”:”dar tu de ce suparam”?Nu am spus ca dentistii nu merita sa fie iubiti, din contra,am specificat doar ca omul nu era dentist.Cat despre exprimare, da, trebuia sa spun “iubire inceputa la dentist”. Apreciez cele spuse. Cu respect!

    • VictorCh says:

      Scuze daca tonul a fost… ‘necorespunzator’ – eu “nu suparam”. (SI MIE mi-a fost EXCEPTIONAL de drag Ismail, cu perisoarele “migalite cu satarul, ca la Stambul”, cu ale sale Mufide, Valide, Laleli si Ghiulsum, cu fesul si covorasul lui, cu felul in care “s-a spurcat” mancand slanina in cala corabiei unde fusese inchis de Spanu’, cu… ‘ţucalul’ lui Martin Strickland, cu fonograful ‘castigat’ la licitatie impotriva sefului statului – asta din ce-mi amintesc acum, la ora asta si ‘pe fuga’…) Saru’mainile – si multumesc pt intelegere.

  7. CARMEN says:

    simpatic! o declaratie mai grozava ca cealalta! :)) si când ma gândesc ca nu am vrut sa citesc, pentru ca si eu fac parte dintre aceeia care-l detesta! (s-a casatorit cu fiica fostei lui sotii!)
    Weekend cât mai agreabil îti doresc!🙂

    • VictorCh says:

      Judecand ‘la rece’, condamnabila ar putea fi considerata casatorirea lui cu o persoana in atat de mare masura mai tanara decat el, fiind irelevant (biologic si legal) raportul de rudenie mama-fiica intre sotiile sale succesive (niciuna dintre acestea nu este ruda ‘de sange’ CU EL, deci nu era casatorie co-sangvina – decat daca ar fi fost EL tatal fetei). Singurul aspect condamnabil este cel sentimental – da’ daca fiicei nu i-a pasat de mama ei ‘actuala’, de ce sa-i fi pasat lui de FOSTA nevasta? (Sau poate ‘si l-au pasat’ intre ele cu buna stiinta si de coniventa fiind.)

Leave a Reply

