Fara egal :)

 

Bantuiam azi prin magazinul in care nu poti face matematica si o tanti postata bine in spatele unui gratar electric pe care sfariau niste carnati , ma tot indemna sa ii gust:

– Poftiti, doamna, gustati, sunt productie proprie!

Am refuzat politicos o data, apoi inca o data pentru ca nu obisnuiesc sa gust mostre gratuite de cine stie ce trasnai … in final ca sa scap de gura dumneaei , am inghitit o bucatica din respectivul preparat.

-Cum e? M-a intrebat doamna vadit curioasa.

– Ii mai trebuie putin Fuchs, i-am raspuns , apoi i-am admirat figura perplexa…😀😀😀

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Fara egal :)

  1. Alex says:

    Eşti teribilă!😀 Bună replică!
    Nu cumva i-ai spus şi pe tonul fetiţei din reclamă? Ca să fie şi mai…perplexă?

  2. DianaEmma says:

    Ce simpatică ai fost.😆

  3. paul says:

    explica-mi si mie poanta ta geniala ca sa nu raman prost de rusine! ce are fuchsul cu asta?! Ti-e teama sa nu gusti sa nu te otravesti, nu?

  4. Alex says:

    La o astfel de oferta insistenta, tot intr-un marchet, am recurs la alta “tactica”: m-am asezat hotarat langa masuta cu oferte si am mancat pe cinste din toate! Pana mi-a zis domnisoara cea insistenta ca sunt doar pt gustat. I-am raspuns ca ma hotarasc cam greu si trebuie sa gust mai mult, ca sa-mi dau seama bine de calitatea marfii prezentate!😀
    Cand am mai trecut prin zona, nu m-a mai rugat sa incerc!

    • VictorCh says:

      Cand imi vad mie proeminenta abdominala, persoanele responsabile cu asemenea oferte se feresc sa insiste, ba si prima oferta, cea obligatorie, o fac fara tragere de inima, ‘din coltul gurii’, numa’ cat sa nu se poata spune ca n-au incercat SI la mine.

      • oanaclara says:

        Pe mine probabil voiau sa ma ingrase.😀 Eu zic ca 59-60 de kg cate am sunt de ajuns.

      • VictorCh says:

        Poate da, poate nu – mai depinde de vreo cateva lucruri, in primul rand de inaltime si in al doilea rand de cat esti de ‘ciolanoasa’ sau de ‘delicata’ (fizic): am avut prin junete exemplul a doi amici (prieteni buni ei intre ei) de inaltime sensibil egala, cu corpolenta similara si cam cu aceeasi constitutie aparenta (acelasi aspect fizic general), dar cu o diferenta de greutate de mult peste 10 kg intre ei (ne tot miram toti cand constatam felul in care ‘ne da peste cap’ cantarul toate previziunile intuitive referitoare la greutatea lor relativa: toata lumea presupunea ca au si greutatea sensibil egala). Nu sunt acestia singurii factori, dar consider ca sunt cei mai importanti (tot in junete admiram toti ‘o Venus in editie de buzunar’ finuta-finuta (la abia putin peste 45 kg, dar binisor sub 1,5 m), in timp ce ‘ne uitam compatimitor’ la o ‘slabanoaga’ de peste 70 kg, dar cu statura de baschetbalista).

      • VictorCh says:

        Sunteti frumoase amandoua (atat poza, cat si dumneata), dar (in ciuda frumusetii ei) poza nu este catusi de putin relevanta in privinta subiectului comentariului meu: ‘incotosmanata’ asa, nu se vede daca (fizic, ca si constitutie) esti genul ‘silfida’ sau genul ‘jandarm’ (sau intre ele), si – in acea perspectiva, care foarte lesne se poate dovedi inselatoare – poti sa ai inaltimea atat de vreo 1,40 m cat si de vreo 1,90 m (sau – bineinteles, ai ghicit – ‘intre ele’).
        Sa abandonam momentan subiectul in aceasta discutie ‘la comun’ – risca sa degenereze. Sa fii sanatoasa si fericita orice inaltime/greutate/etc ai avea, si sa fii iubita de cine vrei dumneata – si de soacra!

  5. paul says:

    vezi sa nu te ingrasi!

Leave a Reply

