Am dormit singurel… :)

De ceva vreme educatoarea lui Danut se straduieste sa ii invete pe piticii de la gradinita sa doarma singuri. Le-a explicat ca sunt mari de-acum, ca trebuie sa stea in camerele lor…nimic.

Danut a fost cel mai aprig in sustinerea punctului lui de vedere:

– Eu sunt pisili lui mami si fac nani cu ea ca sa am grija sa nu se sperie prin somn si daca viseaza urat ii dau un pupic.🙂 (de fapt invelesc la el toata noaptea)

Intr-o dimineata, la vestiar, unul din colegii lui Danut ii spune doamnei:

– Doamna, azi -noapte am dormit singur…

Dumneaei , entuziasmata ca are in sfarsit pe cine lauda, l-a luat de manuta si l-a dus repede in clasa. L-a asezat in fata copiilor si le-a zis:

– Copii, Darius are ceva sa va spuna! Apoi catre el: Ia spune, cu cine ai dormit azi-noapte?

– Azi-noapte am dormit singur… cu tata! a exclamat el vesel. Mama era la serviciu.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Am dormit singurel… :)

  1. psipsina says:

    😆 absolut adorabili copii! mai poţi să spui ceva când îi vezi astfel? deja mă gândesc cum ai putea să dormi tu fără dănuţ. dacă te trezeşti noaptea şi te sperii?🙂

    • oanaclara says:

      😀 Adevarul e ca prea dulce si ca m-am obisnuit sa dorm cu el. Parca are senzori. Ma cauta cu piciorusele si daca nu da de mine in pat se trezeste si merge din camera in camera sa ma recupereze.

  2. dara says:

    ….Danut pot sa ti trimit un pisoias de plus..te asigur cai superb motanelul….numai ca dorm eu cu el…dar as putea sa renunt la el…vad eu …imi gasesc altul….

  3. Alexandru says:

    Tare drăgălaşi mai sunt! E bine că strângi toate aceste amintiri. Mai târziu vor fi de …nepreţuit! Iar jucăriile botezate de el…să vezi cum îşi va aminti de ele când va fi el…tătic!🙂

    • oanaclara says:

      Daaa. Sunt dulci cand sunt mititei.🙂
      Animalutele de plus sunt Webkinz. Are cont acolo. Le ingrijeste, se joaca cu ele, e frumos…
      Deja ii mai povestesc lui Cristi ce facea cand era ca Danut si rade in hohote.🙂

  4. paul says:

    in poza e danut?;) eu aveam o singura jucarie cu care dormeam: maimuta Popi, de care am scapat pe la 5 ani. A aruncat-o mama cred.

  5. gabriela says:

    dragalas. Si normal ca au fost doi singuri:Darius si tata. Cand mama e acasa, nu mai sunt singuri.🙂

  6. gabriela says:

    L-am botezat. Corecteaza-ma te rog.🙂 In loc de Darius pune Danut.

  7. Florina says:

    La mai mare! Să creşti mare!

  8. paul says:

    cum poate sa-l cheme pe elefant Ousor?? Si pe catelusa Floricica? Ce nume aiurea…

  9. Florin says:

    :))) Tare, singurel da cu tata😀

    Alex al meu a invatat sa adoarma singur. Inainte pe la ora 9 seara se suia langa mamica lui in patut si mama nu mai avea voie sa plece pana nu adormea el. Acum.. a invatat sa adoarma singur.. Nu-i mai pasa de nic’😀

  10. vacitim says:

    Ce raspuns superb :d
    Eu cand eram mic, am crescut la tara pana la 6 ani, nu suportam stevia sub nicio forma. Asa ca, in dispretul ei si suparat pe toti care imi dadeau otrava aia ca sa o mananc, m-am hotarat sa ii spun steviei bolbotina :d😛

  11. Pingback: Din vremuri de demult I « Marin Toma's Blog

Leave a Reply

