Plimbare pe Faleza Dunarii-Galati 08.01.2011

Dunare, Dunare, drum fara pulbere…

Dantelarii de gheata🙂

Salcii cu … clopotei

Alb

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Plimbare pe Faleza Dunarii-Galati 08.01.2011

  1. Ce frumos! Bravo Oana! Chiar trebuiau astfel de poze pe aici🙂

    • oanaclara says:

      Multumesc! Maine mergem cu sania. Am vazut ca e ok pentru plimbare. Si asa o port mereu in portbagaj de cand a inceput zapada.🙂 Azi , din pacate, n-am avut copiii acasa.

  2. Camelia says:

    Parcă ar fi decupat din basme; un tărâm mirific de gheaţă. E un decor romantic…odată şi odată vor fi două perechi de paşi ce vor lăsa urme prin zăpadă, dintre care unii vor fi ai tăi…ceilalţi…îţi vor păşi alături a cadenţă.

  3. dara says:

    ….mirific….

  4. vacitim says:

    Inca un motiv pentru care imi dau seama de ce ador iarna, multumesc pt imagina….sunt superbe!

    • oanaclara says:

      Cu placere! Mie mi-au placut in mod deosebit insulitele de gheata ancorate de tulpinile ce ieseau din apa si clopoteii transparenti care atarnau de ramurile salciilor.🙂

  5. cirina says:

    nu te opri din postat tine-o tot asa

  6. Alex says:

    Superbe imagini! Ce frumos ai reuşit să le “culegi”!

  7. Paul says:

    Cam pustiu pe faleza…
    si eu am fost in parcul meu ieri si a fost minunat…un soare frumos( de mi s-au innegrit ochelarii heliomat), o gramada de lume, tineri, multi catei ( am vazut la rase )si o doamna cam de 60 de ani care fotografia cu un aparat profesional🙂 am fost pe insulite, am vazut multe opere de arta din zapada ( nu numai oameni de nea ci si un Donald Duck , un constructor de cazemate🙂

    • oanaclara says:

      sambata in jurul orei 12 cand tot poporul e la masa era normal sa fie putini oameni mai ales pe partea de mijloc a falezei, unde ajung oricum destul de putini (faleza are cativa km lungime)…m-am ferit sa ii fotografiez, voiam doar peisajul

  8. paul says:

    de ce te feresti de viata oana? Viata inseamna oameni, nu peisaje reci. Ici cand mai pui o poza cu danut, atat. In curand o sa ajungi si tu un sloi de gheata, frumos ornamentat, dar rece!

    • oanaclara says:

      Ma feresc de viata? Am trait s-o aud si pe asta. Mai nou esti psiholog? Ce inseamna viata pentru tine? Cluburi?
      Un peisaj e un peisaj si atat. Nu ti se pare aiurea sa fotografiezi oameni si sa postezi pozele pe net fara acordul lor?

  9. paul says:

    no comment! Ca de obicei, raspunsurile tale evita…

Leave a Reply

