Bubu

Nu credeam ca voi scrie vreodata despre ea. Bubu e de fapt prescurtarea de la Buburuza…asa o cheama pe masina mea pentru ca e rosie ca o buburuza uriasa. Un amic a sugerat la un moment dat sa ii lipesc si niste buline negre.🙂

Azi am avut parte de o intamplare destul de ciudata. Am avut de alergat in mai multe parti ale orasului (centru, port , Piata Centrala) si , logic, am plecat cu masina. La intoarcere, dupa ce am parcat in fata blocului, am auzit un mieunat sfasietor. M-am gandit ca vreun vecin si-a incuiat pe balcon, din greseala, pisica.

Am urcat sa il iau pe Danut de acasa si sa plec iar sa alimentez masina, sa iau niste ghete de la reparat , sa spal masina si sa il luam de la scoala pe Cristi. Am trecut pe la benzinarie, apoi m-am oprit la cismarie…acelasi mieunat sfasietor. Am realizat ca venea de undeva din masina. In portbagaj n-avea cum sa fie. Am ridicat capota…iar mieunat dar nu vedeam nimic. Cand m-am uitat in fata masinii…intre masca de sub numar si radiator era ditamai motanul.

Normal ca nu prevazusem o vizita la service, dar daca pisi n-a vrut cu niciun chip sa iasa, am fost nevoita sa merg si acolo.

Pe drum,Danut ma intreba din cand in cand:

– Mami, pisica e bine?Sper ca nu a murit.

L-am asigurat ca e in regula atata timp cat se aude mieunand.

Nu pot sa zic cat de uimiti au fost cei de la Apan cand m-am dus sa le spun ce problema aveam si cat am putut sa rad cu ei. Printre altele au vehiculat ideea ca e noul model de Sandero, cu claxon eco.😀 Cert e ca s-au straduit sa scoata pisica si chiar au reusit, dupa ce au ridicat masina pe elevator , au constatat ca pe sub nu se poate si apoi au demontat masca din fata.

Protagonista intamplarii, pisica buclucasa, dupa ce s-a vazut iesita din motor, ghiciti pe langa ce masina dadea tarcoale!

Logic, tot pe langa a mea.

Am plecat repede sa iau Cristi mic de la scoala pentru ca deja era tarziu.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

33 Responses to Bubu

  1. DianaEmma says:

    Probabil trăsese săracul la căldură…😀

  2. paul says:

    bine buburuzo sau Lady in Red:) la mai mare!

  3. Asa ceva nu vezi mereu :)) La prima vedere e amuzant, dar cand trebuie sa te duci cu masina la service…ca sa scoata pisicul de acolo, nu prea mai pare. Bine ca l-ai descoperit la timp🙂

    • oanaclara says:

      Nu eram departe de service si oamenii de acolo sunt de treaba. Ne-am amuzat copios. Aveau un Nissan de urcat pe elevator dar l-au amanat ca sa scoata pisica. Probabil cealalta masina necesita reperatii serioase care ar fi durat mai mult.

  4. dan says:

    He, he!
    faina poveste, poate e noua alarma ecologica.🙂

  5. klausen1976 says:

    m-ai rupt !🙂😆 … chestia asta o tot vedeam pe net, nu credeam sa aud asa ceva ,atat de aproape !🙂

    hi hi hi … ai pastrat pisica ?

    • oanaclara says:

      Nu,n-am pastrat-o. Parea bine ingrijita. Serviceul e undeva intre blocul meu si Piata Centrala si am presupus ca de prin piata a urcat acolo. Am lasat-o sa se intoarca acasa.

  6. paul says:

    nu l-a pastrat din pacate:) tie iti trebuie pisoi rosu sa se asorteze cu masina:)) aseara am intalnit si eu un pisoi pe nume Mihai, de culoare maro, mascota clubului unde am fost si care dormea linistit pe o lada de lemn langa intrare. L-am mangaiat, parea ca zambeste, dar nu mi-a acordat niciun autograf;) nu aveam aparatul foto sa-i fac o poza.

  7. Paul says:

    mai oana, si tu vrei sa ma convingi ca n-ai pus totul la cale ?:))

    • oanaclara says:

      Tu ai impresia ca n-am altceva de facut decat sa imi bat joc de timpul si de banii mei? Nu de alta dar orice incursiune la service dureaza si costa. Ma mir ca asta fu gratuita.

  8. Paul says:

    cum a intrat pisica aceea in masina, ti-ai pus problema ?

  9. Zamfir POP says:

    Într-o situaţie, oarecum, similară, până să se ajungă la extragerea pisicii dintre alternator şi blocul motor, a murit. Tentativa a avut loc după vreo 20 de km parcurşi, în care, şoferul se mira că motorul nu toarce, ci, miaună!

  10. Paul says:

    hai ca nu poti fi nemultumita! Ti-ai tras o portie serioasa de reclama pt Sanderoul tau :))

    • oanaclara says:

      Daca vindeam Sandero, mai ziceam. Dar asa la ce imi foloseste reclama?
      Intrebare: Cu care parte a corpului gandesti? Te doare rau cand mergi? Saracul neuron…bine ca ai talpi la pantofi.

  11. dara says:

    ….dar daca era o pisica persana cu blana mare….o mai lasai sa plece?…eu nu…

  12. dara says:

    …..dar eu am glumit……nu te supara…eu iubesc pisicile…am si cv poezii cu pisici…..ha ha ha

  13. armin says:

    hahahaha… tare asta…

  14. Alex says:

    Ha, ha, ce întâmplare hazlie! Cel mai tare m-a distrat că şi eu îi zic tot…Buburuza la maşină. Pt că este tot roşie “ca focul”🙂
    Cu pisicile am păţit-o de mai multe ori. Iarna, după ce parcam maşina în curte, câteva pisici veneau în grabă şi intrau la motor pe sub maşină. Era cald şi bine acolo. Când am fost la service, pe motor erau numai urme de lăbuţe de pisică, spre mirarea mecanicului. Abia după aceasta le-am văzut cum stăteau acolo cocoţate şi torcând mulţumite.
    Motanul tău, e clar că voia să fie…claxon!😀

  15. Alex says:

    Ha, ha! Or fi având şi ele preferinţe! Poate că au un acces mai confortabil în “loja” motorului😀
    Maşinuţa mea e Opel, e un Matiz! I se potriveşte perfect numele de Buburuză (printre alte “limuzine”, chiar că e ca o buburuză! Am avut şi Opel, dar era prea mare. La acela chiar nu veneau pisicile. Cu “Bubu” mă strecor uşor peste tot.

    • oanaclara says:

      Simpatice Matizurile rosii.🙂 M-a tentat la un moment dat sa imi cumpar unul apoi m-am gandit ca am nevoie de ceva spatiu pentru bagaje cand plec cu copiii undeva si Matizul nu are portbagaj prea mare.
      Cand am luat-o pe Bubu oscilam intre ea si un Nissan Micra. Cel din urma avea portbagaj de Matiz, asa ca , am ales un Sandero. Loganul era mai incapator dar sincer nu imi place cum arata.🙂

  16. Bine ca a scapat felina si nu s-a prajit de la radiator!
    Acasa am si un fel de sobita-semineu si cand e iarna se tot flendura pisicile prin fata ei. Sa vezi ce fain miroase cand se ating cu cozile de geamul incins….:)

    • oanaclara says:

      Imi imaginez.😀
      Oricum era aiurea pentru pisica. Dinspre strada venea un vant foarte rece. Era o zi cu -20 grade, iar radiatorul era fierbinte. Asa ca pe o parte ingheta si pe cealalta se prajea.🙂

Leave a Reply

