Cum se face o salata de fructe

Se iau fructele pe care le adora copiii, un pic de alcool , niste zahar pudra, frisca si doi baieti dornici sa faca treaba.🙂

Ultimul ingredient a venit de la sine. Mi-au cerut salata de fructe si dupa ce le-am spalat au si inceput:

Cristi: – Mami, eu pot taia fructe ca am mai facut salata de fructe si la scoala si acolo m-a lasat doamna sa tai.

Danut: – Mami, vreau si eu sa tai fructe! Stii ca am voie cu cutitul fara varf si daca tot m-ai invatat sa imi tai fripturica singur pot sa fac si asta.

Bineinteles ca le-am dat voie. Cristi le decupa in tacere. De la Danut se mai auzea din cand in cand:

– En garde, banano! Te tai eu, mandarino! En garde, fructelor! Sunt mai puternic decat voi!

Nu trecu mult timp si salata a fost gata. In timp ce se serveau cu roadele muncii lor:

Cristi: -Mami, nu-i asa ca suntem bucatari adevarati? Uite, am reusit si noi sa gatim ceva!

Danut: – Da dar eu sunt mai priceput decat tine!

Restul e …zambet.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Cum se face o salata de fructe

  1. paul says:

    simpatica poveste;) daca ar sti saracele fructe ce li se pregateste, nu s-ar mai lasa culese:)

  2. klausen1976 says:

    mi-ai adus aminte … n-am mai facut de mult …

Leave a Reply

