Mircea Baniciu- Alb

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Mircea Baniciu- Alb

  1. Pingback: Cele cinci « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  2. Pingback: Bilanţ pozitiv | Ioan Usca

  3. Zamfir POP says:

    Mulţumesc pentru băgare în seamă.
    Sănătate şi noroc în anul care vine şi în următorii 99!

    • oanaclara says:

      Multumesc din suflet!

      • Camelia says:

        Acum sunt eu cea care îţi mulţumeşte…şi nu e prea greu de ghicit ce ţi-aş dori; ceea ce mi-aş dori şi mie. Şi să fii într-o zi, când va fi să fie, o preafrumosă blândă soacră! Ai două stele logostele, cred că îţi scânteiează ochii atunci când îi priveşti.
        By the way, carne de pui de dinozaur mai ai prin frigider?

      • oanaclara says:

        Carne de dinozaur,nu pentru ca au inteles ca e buna carnea de pui. Aseara am reinventat placinta cu mere.🙂 Am facut-o sub forma de tarta. Am pus foaia de placinta sub umplutura iar in mere am adaugat praf de copt, ceva pesmet (pentru ca lasa zeama merele) si niste oua, in afara de zahar si scortisoara pe care le puneam de obicei. Cand a fost gata am pudrat-o cu zahar si gata noua placinta.🙂 Asa au papat-o mai bine ca placinta cu mere nu voiau.

      • Paul Cazaban says:

        Imi place foarte mult melodia asta…

      • oanaclara says:

        E veche dar frumoasa.

  4. Camelia says:

    Crăciunul e de acum amintire; îţi trimit cu drag o melodie pe care o iubesc. Şi un gând de poveste.

  5. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 38 | Caius

Leave a Reply

