stii?

Pasii mei s-au incurcat
printre atatea cuvinte
si nu mai tin minte
unde am ramas
pe drumul
de la prima intalnire
la prima trezire
in bratele tale.
Tu mai stii?
.
Sursa:

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to stii?

  1. Camelia says:

    Parcă nici nu ar mai conta. Mi se pare magic atunci când îndrăgostiţii îşi aduc aminte de primele lor atingeri în cuvinte…în priviri…în gesturi; rememorează la nesfârşit acele clipe.

  2. Camelia says:

    Parcă nici nu ar mai conta altceva…

  3. Pingback: o urare pisicească « psipsina

  4. Paul says:

    Pai daca stai ca fetita aceea in geam si astepti ca Luceafarul sa vina sa-ti bata la usa, zicand ” Luceafar bland, coboara-te pe-o raza, vino si viata-mi lumineaza “, nu faci nimic…

    • oanaclara says:

      A, deci e ok sa ies la agatat , zici tu.
      Normal ca astept sa vina Fat-Frumos. Sper ca nu si-o fi rupt picioarele pe drum, n-o fi murit pe autostrada in accident de avion sau n-o fi facut varicela…😀😀😀

      • VictorCh says:

        …sa vina Fat-Frumos – “calare” pe-un Mercedes alb decapotabil…😛😀

      • oanaclara says:

        Nuuu. Sunt lucruri mult mai importante decat o masina. Aia e o tabla pe 4 roti.
        Fat-Frumos asta trebuie sa fie respectuos . Sa imi fie confident,prieten,iubit…

      • VictorCh says:

        EVIDENT ca ALTELE sunt “pretentiile”, criteriile, nu mecanica auto… (Unde mai pui ca estetica auto este in mod inerent perisabila in timp, lasand deoparte cazul – foarte posibil – al accelerarii fenomenului de degradare in urma unei/unor “intamplari nefericite”, de sperat sa fie marunte…)
        Remarca mea se referea doar la imagistica emotionala a aspectului “in zare” al personajului mentionat (si cred ca recunosti ca – daca estetica numitului corespunde “numelui” – tabloul final rezultat in urma aplicarii ideii mele este CEL PUTIN apetisant…)

      • oanaclara says:

        Nu e. Am fost maritata cu Fat-Frumos si nu e o placere.🙂 Prefer sa vina pe jos sa arate ca orice om obisnuit dar sa stie sa se poarte.

      • VictorCh says:

        Crezi ca cele doua aspecte se exclud reciproc? (O (unica) experienta personala – oricat de trista, de… “nesatisfacatoare”, nu cred ca este cazul sa fie generalizata. DAR – este vorba despre viata dumitale, asa ca dumneata esti unicul arbitru, unicul judecator.)
        Eu initial ma referisem doar la aparenta, la o prima impresie; regret ca ideea mea “s-a dezvoltat” intr-o disputa etica (situatie in care EVIDENT ca dumneata ai dreptate, numai ca eu ALT aspect incercam sa-l prezint, sa-l subliniez)…

      • oanaclara says:

        Era doar o parere personala,nu o disputa.🙂

  5. Paul says:

    varicela am facut :))dar de rupt picioarele, nu mi le rup…

Leave a Reply

