Banc – pudra de talc

 

Un tip îi spune soţiei într-o seară că se duce să cumpere ţigări. La magazin se închisese, aşa că se duce la bar. Acolo bea cîteva beri şi începe să vorbească cu o tipă. Mai beau împreună nişte beri, apoi se duc la tipă acasă şi petrec o noapte foarte plăcută. Cînd se trezeşte, îşi dă seama că era 3 dimineaţa.
– Nevastă-mea o să mă omoare; dă-mi repede nişte pudră de talc!
El ia pudra de talc şi îşi dă pe mîini. Ajuns acasă, îşi găseşte soţia aşteptîndu-l, furioasă:
– Unde ai fost pînă la ora asta?
– Uite, îţi voi spune adevărul. Am fost într-un bar, am băut nişte beri, am fost acasă la o blondă şi m-am culcat cu ea.
– Arată mîinile! zise soţia şi el îi arată mîinile pline de pudră de talc.
– Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Banc – pudra de talc

  1. Morocanosul says:

    Nevoia de tutun te poate pune in situatii, ciudate, nu neaparat rele hihihi
    Iata de ce fumatorii nu renunta indiferent ce scrie pe pachet.
    Lumea zice ca pasiunile fara masura ( cafea, tigari, sport, muzica, sah…) se transforma in vicii si dai de belea.
    Prostii !!!
    Baiatul s-a folosit de asta ….. si s-a scos !
    Banuiesc, ca tipa de la bar era bruneta si nevasta-sa si-a zis “nici nu stie sa minta idiotul, stiu ca ii fug ochii dupa brunete”.
    Doar barbatii sunt niste vietati previzibile, nu ?

    Pe prospectul cutiutei de pudra, printre alte utilizari, ar trebui mentionat ca ajuta la mentinerea armoniei in familie.

  2. paul says:

    de data asta te aprob catalin! Ai dreptate:) dar cred ca mai degraba s-a dus la sala de forta sa-si munceasca muschii;))

    • Morocanosul says:

      Sigur nu e vorba de sala de forta, tipul spune ” nevasta-mea o sa a omoare”, eu unul nu cred ca lucrul in sala de forta genereaza instinct ucigas nevestelor; mai spune textul ca 2 personaje au petrecut o noapte placuta impreuna, unde Paul, in sala de forta ?
      Acum fetele sigur stramba din nas.
      Morocanos si cartitor cum sunt pot si eu sa spun ca nu poti sa petreci o noapte frumoasa dormind dar …. mai stii ? sunt batran, cine stie cum au evoluat lucrurile, pe vremea mea una din conditii era sa fii treaz.

  3. Pingback: BRADUL DE CRĂCIUN | Madi şi Onu Blog

  4. psipsina says:

    nu degeaba se spune că cea mai bună minciună este adevărul!
    am râs cu poftă.

Leave a Reply

