La multi ani,Cristi!

Azi i-am amintit lui Cristi cum ne delecta pe la 3 ani cu un spectacol “vaccinant” (fascinant), cum a cerut sa îi gătesc paste ninja că aşa văzuse la desene, cum a vrut la 4 ani sarmale de pe scenă la Teatrul de păpuşi de la lupul din “Capra cu 3 iezi” şi multe alte năzbâtii.

Ultima isprava mai haioasă s-a petrecut acum două zile când i-a cazut o măsea. A aşezat-o sub pernă, a adormit, iar pe la 3 dimineaţa m-a trezit îngrijorat pentru că nu îl vizitase încă Zâna Măseluţă.

Acum e băiat mare, de 9 ani şi mami îi urează să crească frumos şi sănătos.🙂

La mulţi ani , pui drag!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

9 Responses to La multi ani,Cristi!

  1. paul says:

    asta asteptam: poza oficiala cu tortul:) cum i-a placut? Ce-l invidiez! Mie cine o sa-mi faca un tort cu 33 ?:)

  2. VictorCh says:

    LA MULTI ANI! Si numai bine!

  3. Alex says:

    La mulţi ani şi să-ţi trăiască flăcăul, OanaClara! Numai bine la toată familia!🙂

  4. pisica says:

    la mulţi ani, cristi! iartă o pisică aiurită care vine atât de târziu cu urările! dar le aduce din tot sufletul!
    nu ştiu cum de am ratat urarea! 😳 oana, iartă-mă.

    • oanaclara says:

      Multumesc mult de tot pentru urare!

      Niciodata nu e prea tarziu.🙂 Nu ai de ce sa ceri iertare. Fiecare le avem pe ale noastre. Nici eu nu imi permit sa vizitez blogurile zilnic.

Leave a Reply

