O lacrimă căzută în cafea

http://diversediversificate.files.wordpress.com/2010/11/tears.jpg?w=300 

Mi s-a-ntâmplat să-mi cadă într-o zi
Fără de veste-o lacrimă-n cafea
Dar mi-a zvântat un vânt de miazăzi
Umeda urmă de pe faţa mea…

.
…Beam pe-ndelete şi împăcat în sine
Fără vreun gând ascuns de a afla
Ce gânduri are lumea despre mine
În zaţul brut şi negru de cafea

.
Ştiam că toată lumea are dreptul
Ca să mă judece aşa cum vrea
Chiar dacă gându-i despre mine-i negru
Precum e zaţul sumbru de cafea

.
Şi savuram, visând, lichidul aromat
Pân-am ajuns la zaţul de pe fund
Apoi un gând intempestiv m-a fulgerat
Ca zaţu-ntunecat să nu-l arunc…

.
…Gândul era ca să mănânc şi zaţul
Ca lacrima căzută în cafea
Să nu se piardă unde nu-i e locul
-Mai bine să se-ntoarcă-n fiinţa mea…-

Niculiţă Chiş,
Saschiz

Sursa:

http://www.povestisaschizene.ro/index.html

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to O lacrimă căzută în cafea

  1. pisica says:

    foarte frumoasă! mulţumesc.
    mă gândesc melancolic dacă este vorba de saschiz-ul copilăriei mele, cel din drumul spre sighişoara. vreau să cred că da.

  2. klausen1976 says:

    @ pisica @ Oana : Saschiz este un loc minunat … Tare mi-am dorit o casa acolo🙂 …

  3. coramica says:

    Persoana talentata e de la mine din judet. E drept ca pe langa Sighisoara se respira alt aer

Leave a Reply

