La mulţi ani, Dănuţ!

Ieri , Dănuţ a împlinit 5 anişori, dar pentru că am fost prea ocupaţi cu joaca, mami n-a mai avut când sa scrie nimic pe blog.

L-am întrebat cum se simte la 5 ani şi a zis că e fericit pentru că a primit cadouri şi mami i-a făcut tort cu “La mulţi ani!”🙂 Deasemenea , mi-a explicat ca e bine să se facă “poliţai” când va fi mare pentru că ar avea maşină de poliţie şi pistol.😀

Mami îi urează să fie sănătos, norocos şi isteţel şi să nu uite niciodată să zâmbească!

La multi ani, Dănuţ!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , , . Bookmark the permalink.

36 Responses to La mulţi ani, Dănuţ!

  1. Florin says:

    La multi ani. Sa fie sanatos si sa ajunga ce-si doreste🙂

    • oanaclara says:

      Cine stie ce va fi! Acum 5 minute imi cerea ochelarii de scafandru pentru ca e la marină si trebuie să intre sub apă şi să împuşte nemţii răi care trag in … “fundu’ năvii”.😀

  2. florina says:

    La multi ani cu sanatate si multe bucurii! Sa fiti fericiti!🙂

  3. Alex says:

    La mulţi ani voinicului! Să te bucuri din plin de copiii tăi, OanaClara!

  4. EO says:

    happy birthday and many returns of the day !…
    i’m one of his own, since i’m daniel (sometimes danutz) too🙂

  5. pisica says:

    la multi ani, danut! un prieten drag se aniverseaza astazi si se numeste… tot danut.🙂
    lui danut al tau ii doresc lumina, impliniri, maratonul vietii sa/i fie o cursa de 42150 victorii.
    si mamei lui, multa bucurie!

  6. klausen1976 says:

    La multi ani si sa fiti fericiti ! … Si multa sanatate …🙂

  7. Salutare! Sunt administratorul siteurilor jocuribarbienoi.net şi cosurisiacnee.com, şi vreau să fac link exchange cu blogul dvs. Dacă sunteţi de acord treceţi-mă cu titlul jocuri barbie şi cosuri si acnee şi scrieţi-mi aici: http://www.cosurisiacnee.com/link-exchange

  8. DianaEmma says:

    La mulţi ani!
    Să crească mare şi frumos şi să te bucuri de el!

    Nu credeam că e aşa apropiat ca vârstă cu sora mea. ;))

  9. Ok, atunci adăugă-mă cu datele scrise acolo şi spune-mi datele tale. p.s. la mulţi ani lui dănuţ şi din partea mea! :d

  10. VictorCh says:

    Saru’mainile, mamico, si la multi ani pt ambii dumitale copii”! Sa-ti traiasca, si sa creasca mari, si sa fie sanatosi, frumosi, isteti si intelepti – SI norocosi! Sa fie iubiti de cine vor ei – si de soacre! Sa ai parte de ei, si ei de tine, si impreuna sa traiti (in pace, armonie si belsug) cat mai multi ani! Numai de bine sa aveti parte!

    • oanaclara says:

      Multumesc mult de tot pentru urari!
      Medicul Danut tocmai m-a tratat . Aveam un roi de albine in cap si inghitisem din greseala o balena. Daca nu ma opera el, cine stie ce mai pateam!😀😀😀 Oricum mi-a zis sa fiu mai atenta cand ma intalnesc cu animalele.

      • Paul says:

        Oana, cum poate sa incapa o balena in tine ?:)))

      • oanaclara says:

        La Danut totu-i posibil.😀

      • Paul says:

        poate devine primarul capitalei, daca opereaza mai bine ca Oprescu🙂

      • VictorCh says:

        ASA CEVA ii doriti?!? Eu ii urasem de bine…

      • oanaclara says:

        😀😀😀 Corect raspuns!
        Imi sunt dragi copiii, dar, cum am mai zis, au nevoie de 2 parinti responsabili pentru a creste. Eu joc si rolul de mama si pe cel de tata dar uneori imi e destul de greu.

      • VictorCh says:

        DA, ESTE nevoie de parinti responsabili pt cresterea unui copil (si cu atat mai mult a DOI copii destepti), dar partea cu responsabilitatea o poate asigura si numai un singur parinte, asa ca poti dumneata (cu un supliment de efort) sa suplinesti lipsa de responsabilitate a tatalui.
        Ceea ce insa NU POTI (si nu vei putea niciodata) sa suplinesti dumneata (si nici macar N-AR FI RECOMANDABIL s-o faci, chiar daca ar fi posibil) este prezenta unei “figuri” barbatesti in viata lor, cineva care sa reprezinte pe de o parte autoritatea (mama reprezentand alinarea, mangaierea, alintarea), si pe de alta parte (avand baieti) sa reprezinte un “model” catre care sa tinda in evolutia lor.

      • oanaclara says:

        Modelele astea sunt foarte greu de gasit, din pacate.

      • VictorCh says:

        Este adevarat – dar (din fericire) este la fel de adevarat SI faptul ca daca gasesti intre cunostinte pe cineva binevoitor si corespunzator, nu este necesar ca acesta sa fie “liber, dispus si disponibil”, ci ar fi aproape suficient sa fie o prezenta (in mod repetat episodica) in viata copilului.
        Cu alte cuvinte, pana ii faci dumneata rost copilului de propriul lui model constant, ai putea sa-i oferi unul “de imprumut”, al vreunei prietene. (EU joc un asemenea rol pe langa copilul proaspat scolar al unei prietene de familie – mama singura.)

  11. Paul says:

    La Multi Ani din nou Danut🙂 Te tot aud gangurind pe acolo, dar personal nu te-am cunoscut🙂 Oricum ii ocupi mamicii tale tot timpul🙂 poate imi raspunzi la mesaj :))
    cine stie ce masina de politie va avea, ca daca reduc fondurile, nici Dacia Logan nu primeste🙂 de pistoale nu mai spun, cu capse🙂 Un lucru il rog, sa nu arunce cu cascheta de pamant :))

  12. daurel says:

    Sa aveti bucurii !
    PS. am nepoti de varsta asta; stiu, mai stiu cate ceva…

  13. Marian S says:

    Vai, vai, vai, asa imi trebuie daca nu citesc mai des ! Deci LA MULTI ANI si din partea mea, chiar daca vin cu intirziere. Iar la celalalt se cheama ca urez cu anticipatie, am inteles bine ? Sa-ti traiasca amindoi si sa mai faci … ca poate se plictisesc amindoi si mai vor surioare.

    • oanaclara says:

      Multumesc! Fete zici?
      Mi-am dorit mult o fata dar din pacate ar avea nevoie si de un tata responsabil. Cel putin asta am invatat din experienta anterioara. Asa ca am renuntat la idee. Am grija de picii mei si atat.

Leave a Reply

