Cea mai tare cafea

https://i2.wp.com/i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Get-Best-Shit-Coffee-4.jpg

 

Americanii îi spun “Shit coffe”, în traducere liberă, cafeaua din caca! Nu e nici o exagerare, este vorba
de Kopi Luwak, o cafea care se extrage din excrementele unei civete (un fel de mangustă) care trăieşte în Indonezia, Asia.
Animăluţul mănâncă fructele de cafea, pe care nu le digeră şi le elimină prin excremente. Ulterior, indonezienii adună bob cu bob, le
curăţă bine, le dezinfectează şi le pun la prăjit. Şi uite aşa se împachetează şi se comercializează cea mai rară şi mai scumpă cafea
din lume!
De câteva zile, minunăţia se vinde şi în România, în Clubul Kazeboo din Bucureşti, cu 190 de lei ceaşca.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Stiati ca... and tagged . Bookmark the permalink.

23 Responses to Cea mai tare cafea

  1. VictorCh says:

    “Animăluţul mănâncă fructele de cafea, pe care nu le digeră şi le elimină prin excremente.”
    Animalutul mananca fructele de cafea – pe care le digera – dar semintele (care NU se digera) sunt eliminate intacte prin excremente, si ulterior… etc.
    “De câteva zile, minunăţia se vinde şi în România, în Clubul Kazeboo din Bucureşti, cu 190 de lei ceaşca.” De “feeria” asta (la un asemenea pret) sa aiba parte “ei” si-ai lor! Pofta buna!

    • oanaclara says:

      🙂 Ai dreptate, din punct de vedere botanic. Ma amuzase destul articolul , asa ca n-am mai observat greseala aceea.
      tinand cont de felul in care se obtine cafeaua aceasta, nu cred ca m-ar tenta sa o gust.

  2. klausen1976 says:

    chiar ma intrebam cand va ajunge si la noi🙂 … o data in viata, cred ca merita🙂

    • oanaclara says:

      N-as bea asa ceva nici daca m-ai bate.

      • klausen1976 says:

        asa ziceam si eu de melci … pentru a afla ca am mancat🙂

      • oanaclara says:

        Am patit-o si eu cu puisorii de balta.🙂

      • VictorCh says:

        TOT cu “puii de balta” o patisem SI EU, si inca – culmea! – STIIND – DESPRE CE este vorba (asistasem la pregatiri) – DAR in niste imprejurari in care nu prea-“mi dadea mana” sa refuz; in consecinta, “mi-am luat inima in dinti” si am gustat – si la ora actuala nu mai e nevoie sa ma pacaleasca nimeni: din pacate nu gasesc produsul atat de des cum as vrea (in imprejurari in care sa mi-l pot permite).

      • oanaclara says:

        Cu puii de balta am patit-o altfel. Aveam un unchi la Bucuresti, era nu stiu ce fel de director la Lido, dar ii placea sa isi bage nasul prin bucatarie . Gatea foarte bine. De fiecare data cand il vizitam ne rasfata cu cate o trasnaie culinara. M-a pacalit ca puii de balta sunt pulpite de porumbei.😀
        I-am facut-o si noi fiica-si care nu manca neam carne de oaie. Aveam o friptura de miel la tava si i-am zis ca-i iepure.😀😀

  3. Alex says:

    La cât se mănâncă “rahat” pe gratis în ţara asta….să mai dai şi atâţia bani pe “cafea-caca”…e chiar culmea!🙂

  4. paul says:

    m-am distrat si eu cand am auzit asta acum o saptamana cand l-am ascultat pe un roman stabilit in Thailanda si care face regulat expeditii in Indonezia si ne-a povestit multe obiceiuri de-ale lor! Il poti contacta pe bradut.florescu@gmail.com! Daca nu ai stii ca se prepara asa, ai mai comenta?:)

  5. Alex says:

    Până la urmă, fiecare cu… “gustul” lui! Nu se comentează. Provocare uşoară….”curioşilor”!😀

  6. EO says:

    buna, clara🙂
    sa stii ca e un avantaj in asta! cafeaua e aproape macinata already :))

  7. pisica says:

    civetul este una dintre componentele interzise ale parfumeriei actuale. alături de ambra gri şi moscul recoltat de la un cerb himalaian, compun parfumul a cărui reţetă este unul din marile secrete de la grasse… când mă gândesc că biata pisică zibet africană e aşa de harnică, îmi vine să zămbesc… acum s-a apucat de cafea… hm!😀

  8. Florin says:

    Interesant. Insa cea mai tare cafea am baut-o in Napoli. Au o cafea numita cum altfel.. ”Cafea Napolitana”. Se face foarte foarte scurta la un expressor cu aburi.. e cat un deget pe fundul unei cescute mici.

    Deabia asm asteptat sa ma intorc in Ro sa beau cafea cu borcanul.. Nu glumesc 😀

  9. coramica says:

    Hai tu, ma las de cafea

Leave a Reply

