Narcisa Suciu – Câmpuri aurii

 

Anunturi bizare si masini in rand, pavaje si stalpi de beton
Femei usoare aerul vibrand, reclame lumini de neon
Ziarul de seara si calmul perfid, cersetori lipsiti de noroc
Preturi ce zboara, in carnet de partid, cantareti din loc in loc

Excursii in rai, dolarul in flux, electrice soapte de-amor,
In concert de nai, limuzine de lux, urmari si institutii a lor
Inserarea i-un gri, un poet conformist, ce-si pierde cumpatul sau
Cadenta kaki, cetatean optimist si nevoia mea de zambetul tau

Refren: Si daca toate astea nu voi regasi
Si daca nu e asta drumul meu de a fi
La voi ma voi intoarce sigur intr-o zi
Oooo voi, campuri aurii !!!

Furnicar meschin, copii rataciti, statuile ca un deseu
Oras manechin cu pasii grabiti si lacrimi pe zambetul meu
Baletul mechanic si un pictor nebun, biserici ce-asteapta caiti,
Rasul organic un balon de sapun, si-o voce soptind, fiti cuminti

Refren: Si daca toate astea nu voi regasi
Si daca nu e asta drumul meu de a fi
La voi ma voi intoarce sigur intr-o zi
Oooo voi, campuri aurii !!!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Narcisa Suciu – Câmpuri aurii

  1. EO says:

    absolut extraordinar. foarte, foarte, foarte frumos.

  2. pisica says:

    acum, chiar că mă întreb: pe unde e narcisa suciu? e adevărat că ar fi plecat din ţară?

    • oanaclara says:

      Nu stiu. N-am mai auzit nimic de ea. Pacat ca promovam toate nulitatile dar nu avem grija de adevaratele valori.

      • Camelia says:

        S-a căsătorit şi a plecat pe alte meleaguri. Ştiu că la vremea la care a făcut copilul…fetiţa pe care o are cu cel care, în acel timp, îi era chitarist, multă lume a blamat-o.

      • oanaclara says:

        De parca i-ar creste lumea copilul… Mentalitati ciudate pe care le gasesti doar in Romania. Consider ca fiecare om poate sa isi traiasca viata asa cum doreste .
        Si mie imi place Mocirita. Multumesc!

  3. daurel says:

    Imi aminteste de non-conformismul dintotdeauna al baimarenilor…

  4. Camelia says:

    Ştii care melodie în interpretarea ei îmi place tare? “Mociriţă cu trifoi”!
    E un spirit rebel, într-adevăr…

  5. Camelia says:

    Două împreunări ale flăcării pe altarul unuia în care celălalt îi arde a foc. Altarul dragostei. Sublim.

  6. gabriela says:

    sublima. Imi place Narcisa Suciu. M-a incantat aceasta piesa.

Leave a Reply

