Semnal M – Spune-mi cine esti

 

Tu stai singură la geam
Şi afară plouă
Îţi cuprinzi tâmplele calde
Cu mâinile-amândouă
Şi aştepţi în noaptea grea
Un gând bun de undeva
Să-ţi aprindă-n ochii negri
Prima stea.

Glasul ploii îţi şopteşte-acum
Un cântec trist
Tu nu ştii că eu te-ascult,
Tu nu ştii că exist
Dar speranţa-mi va purta
Paşii cu puterea sa
Către norul unde e
Fereastra ta

[refren:]
Spune-mi cine eşti,
Spune-mi ce doreşti,
Spune-mi dacă mă iubeşti;
Spune-mi dacă vei veni-ntr-o zi
În calea mea
Spune-mi cine eşti,
Spune-mi ce gândeşti,
Spune-mi dacă voi afla
Într-o bună zi şi drumul
Spre inima ta

Glasul ploii îţi şopteşte-acum
Un cântec trist
Tu nu ştii că eu te-ascult,
Tu nu ştii că exist
Dar speranţa-mi va purta
Paşii cu puterea sa
Către norul unde e
Fereastra ta

Tu stai singură la geam
Şi afară plouă
Îţi cuprinzi tâmplele calde
Cu mâinile-amândouă
Şi aştepţi în noaptea grea
Un gând bun de undeva
Să-ţi aprindă-n ochii negri
Prima stea.

[refren]

Spune-mi cine eşti,
Spune-mi ce doreşti,
Spune-mi dacă mă iubeşti;
Spune-mi dacă vei veni-ntr-o zi
În calea mea
Spune-mi cine eşti,
Spune-mi ce gândeşti,
Spune-mi dacă voi afla
Într-o bună zi şi drumul [x3]
Spre inima ta

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Semnal M – Spune-mi cine esti

  1. klausen1976 says:

    am cumparat odata un disc vinyl cu trupa asta !🙂 … imi pare tare rau ca nu il mai am … ar fi fost de colectie …

Leave a Reply

