Cum a apărut Dănuţ

Mami, înainte sa ma naşti locuiam pe planeta Dănuţ, dar ma plictiseam îngrozitor aşa că într-o zi m-am uitat cu stetoscopul (a se citi telescopul) spre Pământ şi am căutat o mami bună şi frumoasă. Când te-am găsit , l-am rugat pe Doamne-Doamne să mă pună în burtica ta şi aşa am apărut eu . Mă cheamă Dănuţ pentru că vin de pe planeta Dănuţ şi sunt drăgălaş. Nu-i aşa că mă iubeşti?

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to Cum a apărut Dănuţ

  1. dreptungeek says:

    „şi am căutat o mami bună şi frumoasă”
    Așa frumos (și mai ales sincer, aș zice) compliment nu primești tot timpul😀

  2. klausen1976 says:

    stai si te gandesti : Cum sa nu-l iubesti ?!?!?!🙂🙂🙂

  3. Paul says:

    am doua vesti… una buna si una rea🙂 cea buna e ca am un link interesant de concurs pt bloggeri…ce sfaturi ati da unui calator cu avionul ( organizat de Blue Air ); cel care scrie cel mai bun articol poate castiga doua bilete la orice cursa Blue Air pe orice destinatie dus-intors, timp de un an…vestea proasta e ca respectivul concurs s-a terminat🙂 dar pt amuzament, ti-l dau, stiind ca esti mare amatoare de concursuri…
    http://subiectiv.ro/of-the-day/concurs-primesti-doua-bilete-de-avion-cu-destinatia-la-alegerea-ta-unde-ai-pleca/

  4. Alex says:

    Seamănă cu…”Micul Prinţ”! Auzi, planeta Dănuţ! Ai un copil minunat, OanaClara. Să te bucuri din plin de el. Şi să fiţi fericiţi, întreaga familie!

    • oanaclara says:

      Stii ca ai dreptate? Nu m-am gandit la asta si nici Danut nu are de unde sti despre Micul Print. Chiar ca e uimitoare asemanarea.🙂
      Am 2 copii minunati , de fapt, dar cel mare spune mai rar “perle” pentru ca a trecut de varsta ideilor trasnite.🙂 Ii iubesc la fel de mult pe amandoi. Multumesc pentru urari!🙂

  5. gabriela says:

    Ai un copilas plin de imaginatie. Gaseste el o explicatie pentru toate lucrurile. Cred ca de multe ori nu cere explicatii ci iti da el tie lectii.🙂 Frumoasa planeta asta Danut. O sa ne uitam si noi cu stetospcopul.

    • oanaclara says:

      Are raspuns pentru orice si de multe ori nu e departe de adevar. Imi explica zilele trecute ce e un cilindru. A zis ca e un tort facut din cani in forma de conserva. Tinand cont de faptul ca si tortul si canile si conservele sunt in forma de cilindru, a nimerit-o.🙂

Leave a Reply

