Secretul unei vieti lungi…

Un medic a iesit la plimbare si a vazut o babuta stand pe o banca fumand o tigara.Medicul i-a spus:

– E imposibil sa nu observ fericirea de pe chipul dumneavoasta. Care este secretul dvs?

Ea ii raspunse:

– Sunt profesoara, nu ma culc pana la 2 noaptea, timp in care concep situatii didactice si fac programe scolare, ma trezesc pe la 6 dimineata ca sa ajung la timp la servici.

Nu fac sport, nu ma distrez si nici nu am viata sociala. La sfarsit de saptamana lucrez intr-una revizuind noi strategii de invatare pentru elevii mei, evaluari, elaborez material didactic, si daca e sarbatoare, de asemenea , nu iau micul dejun, pranzul si nici cina pentru ca nu am timp. Sunt mereu stresata din cauza reformelor din invatamant, a termenelor de predare a documentatiei si a vizitelor inspectorilor.

Medicul i-a raspuns:

– E extraordinar! Nu pot sa cred. Ce varsta aveti??

– 34, ii raspunse babuta.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Secretul unei vieti lungi…

  1. pisica says:

    jumătate am râs, jumătate mi-e amar…

    • oanaclara says:

      Stii ce e mai grav? Ma regasesc in acea descriere. Diferenta e ca inca nu arat ca o baba. In rest…

      • pisica says:

        nici eu nu arăt ca o babă, dar uzura…oboseala… le simt greu.

      • oanaclara says:

        Asa e. Uneori ma intreb pentru ce ma chinui atat. Salariile sunt mici iar timp pentru mine n-am mai deloc. Am avut satisfactia , daca pot sa ii zic asa, sa infiintez, la cererea unei mamici care e actrita , o grupa de teatru formata din 14 copii. Am lasat-o singura cu ei 15 minute si a iesit ofilita de-acolo.😀😀 A zis ca abia acum a realizat cat de grea e munca unui cadru didactic si cat de putin e recompensata. Am intrebat-o ce ar fi facut daca voiau teatru toti cei 23 de elevi ai mei.😀

  2. gabriela says:

    da…cam asa ceva :)Lectia de cinism.

    • oanaclara says:

      Mai interesant e faptul ca toata lumea are impresia ca profesorii stau degeaba sau ca au doar cele 4-5 ore pe zi la scoala si in rest nu fac nimic.

      • Morocanosul says:

        Mi se parea mie cunoscuta privirea aceea calda.
        Cat despre program…. lipseste de acolo slalomul zilnic cu “buburuza”.
        Nu-mi da pace un gand. Situatiile alea gradinaresc in vre-un fel sufletul copiilor ?

      • oanaclara says:

        Nu gradinaresc nimic situatiile alea. Doar folosesc unora ce se acopera cu hartii…si ne mai dam ecologisti. Mi se par pierdere de timp. Am avut un cosmar intr-o noapte. Am visat ca muream ingropata sub un munte de hartii si ca mi se cerea sa scriu mai multe si mai multe…
        Asa e . Lipsesc drumurile cu Bubu. Imi e de un real folos . Nu stiu ce m-as face fara ea.
        Mai e o diferenta in text. Eu nu fumez. Probabil ca as sta pe o banca si m-as uita pe cer sa vad norii dusi de vant sau as bea o cafea.🙂

  3. Pingback: Stephen Crane (1871-1900) – Drumeţul « Orfiv

  4. Camelia says:

    Am înţeles acum de la cam ce mi s-ar putea trage!!!

Leave a Reply

