Şoseţele

https://i1.wp.com/www.articole-copii.ro/imagini/Sosete_antiderapante_Imbracaminte_bebelusi_10368_mica.jpg

Azi dimineaţă Dănuţ a constatat că nişte şosete care îi plăceau foarte mult i-au rămas mici, aşa că a venit să negocieze, pasămite…

– Mami, mi-au rămas mici şoseţelele astea, dar te rog frumos să nu le arunci! Când am să mă nasc din nou sigur au să-mi vină.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Şoseţele

  1. Alex says:

    Ce soluție practică! S-a gândit bine …voinicul!😀 Sunt atât de simpatici când sunt mici…

  2. Marian S says:

    Mai era o variantă… Mami, cînd o să-mi faci un frăţior o să i le dau lui.

  3. pisica says:

    uneori copiii au un acut simţ al realului, au o intuiţie care nouă ne scapă, o pierdem pe undeva… mi-e drag dănuţ al tău pentru că ştie că se va naşte din nou. tare drag.

  4. Ce frumos spus…copiii spun multe lucruri inteligente.

Leave a Reply

