De toamnă

Îmi place toamna. E un anotimp capricios ca o femeie frumoasă, o prinţesă înveşmântată în văluri de ceaţă , cu plete din raze de soare si   stropi de ploaie…

Îmi place să mă plimb prin covorul de frunze multicolore, să le foşnesc, să le aud şoaptele când se lasă strivite sub tălpile trecătorilor.

Îmi plac ploile  reci de toamnă cu fulgere care brăzdează cerul… îmi amintesc ce mică sunt în faţa naturii şi devin melancolică …

Îmi plac începuturile, iar pentru mine toamna e un început, de şcoală, de viaţă.

Îmi place mireasma pufoasă a gutuilor, aroma mustului proaspăt…

Ador lumina aceea aurie care se prelinge precum mierea printre ramurile copacilor şi îi învăluie într-o aură de visare…

Iubesc oamenii. Oamenii aceia simpli care vin de pe câmp bucuroşi că glia pe care au trudit-o din primăvară le-a răsplătit din plin  munca …

Admir şirurile de păsări călătoare care îţî împodobesc ţinuta , ca nişte coliere de pietre preţioase…

Bun venit,Doamnă  Toamnă!🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to De toamnă

  1. Morocanosul says:

    Numai femeile frumoase sunt capricioase ?
    Sa fim democratici va rog
    Libertatea moftului zic eu ca si-o acorda din larg, boiereste, toate. Sau nu ?

  2. Alex says:

    Frumoase ganduri despre “doamna Toamna”! Si imaginile…si muzica…

    Astazi este o zi cu adevarat frumoasa de toamna…

    Sa ai o toamna frumoasa! Sa avem cu toti!

  3. Cand e frig si ploua mai ales, mie nu-mi place!

  4. Iti urez o toamna cat mai frumoasa, cu plimbari lungi prin parc,prin frunzele uscate, cu destul timp liber ca sa admiri picaturile de ploaie de la fereastra, cu cele mai bune gutui ever si cu un nou inceput alaturi de cei dragi :*

Leave a Reply

