RISIPIRE – CARMEN HUZUM

Te risipeşti zadarnic,lumina nu te-ajunge
Răspuns la întrebări nicicând nu vei primi…
Întinde mâna dreaptă şi în căuş poţi stinge
Tăcerea gândului pierdut când va veni…

Spre cer îndreaptă-ţi ochii ce vor ca să pătrundă

Mistere adunate-ntr-o viaţă fără rost,
Durere şi trăire, un dor ce se confundă
Cu-n suflet singuratic şi fără adăpost..
.

Sursa:

http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blogs/risipire-3

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to RISIPIRE – CARMEN HUZUM

  1. Imi plac versurile, dar imi place la nebunie imaginea.

    • oanaclara says:

      Ma bucur ca iti plac versurile! Acum ceva vreme m-am abonat la Reteaua literara. E un grup de discutii pe teme literare undeva pe http://www.ning.com . Multe dintre texte nu sunt interesante, dar cand gasesc ceva atractiv, preiau si public pe blog. Pentru ning iti trebuie cont, altfel nu ai cum citi acolo, iar blogul meu e public si poate fi accesat de oricine doreste. Nu am talent scriitoricesc, dar imi place sa citesc.
      Imaginea am gasit-o cu ajutorul lui “Goagăl”. Si mie imi place foarte mult.
      Nu am uitat nici de leapsa. Sper ca maine sa ma pot ocupa de ea. Am avut o perioada mai aglomerata , dar trece.🙂

  2. pisica says:

    să ne mai pui astfel de versuri, oana! îmi plac mult…

Leave a Reply

