Grătărel

https://i1.wp.com/www.cemanancazi.ro/images/ceafa_de_porc.jpg

O zi ca oricare alta… Nu suntem familia în care un grătar se face sâmbăta sau duminica, ci atunci când ne apuca cheful…de obicei la cererea picilor. Şi, pentru că Dănuţ a poftit grătărel, l-am întrebat ce punem pe jar.

– Pe tata … a venit răspunsul neaşteptat.

– Cum pe tata? am zis nedumerită. (Am eu destule împotriva tatălui piticilor mei , dar i-am învăţat să îl respecte pentru că e tati.)

– Da, pe tata porc. Pe mama porc nu o putem tăia să o facem grătărel pentru că trebuie să aibă grijă de pui.

😀😀😀 Logic,nu?

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Grătărel

  1. gabriela says:

    adevarul copiilor.🙂

  2. Pingback: Mirosul de tutun « World of Solitaire's Blog

  3. Alex says:

    Au “piticii” un umor grozav! Care matur s-ar gândi la “tata-porc” sau “mama-porc”?😀
    Să-ţi trăiască voinicii!

  4. Camelia says:

    Dinozaurul din carne de pui s-a terminat? Tare mi-a plăcut la vremea ei, povestea!
    Şi tata porc e…fără de cuvinte. Năstruşnici băieţi mai ai, Oana Clara!

    • oanaclara says:

      Daaaaa. Acum papa carnita de cocos obraznic. Ca si mama – porc, mama gaina trebuie sa ingrijeasca puisorii, asa ca il mancam pe cocos.🙂
      Varianta cu gaina am inventat-o pentru ca intr-o zi Danut a plans cand i-am zis ca e carne de pui. A spus ca puisorii sunt dragalasi si nu vrea sa ii manance. I-am explicat apoi ca de fapt e vorba despre gaina si am avut parte si de mai multe plansete pentru ca sunt rea si mananc mama puisorilor, asa ca ultima solutie a fost sa-i spun ca m-am inselat si ca pe gratar e de fapt un cocos mare si rau care necajea toate gainile si de-asta l-am facut fripturica.

      • oanaclara says:

        Au constatat ca nu mai e carne de dinozaur atunci cand am golit si dezghetat congelatorul…🙂 Le spusesem ca am pastrat ceva carnita de dinozaur in congelator special pentru ei , desi dinozaurii au disparut de multa vreme, asa ca nu mai aveam de unde cumpara alta.😀😀😀
        Zapaciti or fi ei dar nu mi-e rusine nici cu mama lor.😀

  5. Camelia says:

    Oana Clara, nu cred că ai vreun moment în care ai putea spune că te plictiseşti! Şi ai un suflet pus pe ghiduşii; nici nu ai putea altfel cu nişte pui de spiriduşi prin preajmă! Mama spiriduş e tare de ispravă!

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru apreciere! Uneori sunt copilaroasa. Adevarul e ca in preajma copiilor, pentru a ne face intelesi de ei , trebuie sa ne comportam intr-un anume fel.

Leave a Reply

