Tracy Chapman – The Promise

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Tracy Chapman – The Promise

  1. Camelia says:

    Sfâşietor…mi-au dat lacrimile, să ştii…am simţit un cuţit răsucindu-se în rană…în inimă…acolo unde e un loc ce a aparţinut şi va continua să aparţină cuiva…care nu se mai întoarce însă, pentru că povestea s-a terminat.

    • oanaclara says:

      Imi pare rau ca te-am intristat… Esti o persoana extrem de sensibila.
      Nici nu stiu ce sa te sfatuiesc. Ar trebui sa incerci sa privesti spre viitor si sa incerci sa lasi in urma trecutul. E dureros, stiu, dar timpul le vindeca pe toate…

  2. Pingback: Universul cărţilor 2010 « World of Solitaire's Blog

  3. Camelia says:

    Oana Clara, îţi mulţumesc pentru gând; am lăsat trecutul în urmă, dar când se întâmplă să mai privesc înspre vreo amintire, atunci simt că încă mai doare…ştiu însă că toate trec şi de ceva vreme mi-am găsit liniştea.
    Mulţumesc încă o dată!

  4. Morocanosul says:

    Frumos vis
    Tulburatoare voce

Leave a Reply

