VALS – CARMEN HUZUM

Invită-mă astăzi la dans
Cuprinde-mă, ţine-mă strâns
O piruetă, un balans
Să uit de plâns!

Şi simte-mă atât de-aproape
Priveşte -mă cu drag şi dor
Ochii să-ţi fie stele-n noapte
Iar eu… să calc covor

De vise şi trăiri ce-am strâns
În nopţi de veghe, nedormite
Când eu ades gândind mi-am plâns
Speranţele strivite…

De tălpi ce-acum în ring păşesc
Pe ritm de vals ameţitor.
Plutesc şi-abia îmi amintesc
Că mi-a fost dor.

Tăcere! Dansul s-a sfârşit
Te-ndrepti grăbit spre alt decor
Eu plânsul mi-am înăbuşit ,
Vreau să te uit, dar te ador.
Deja mi-e dor…

Sursa:

http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blogs/1971741:BlogPost:430726

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to VALS – CARMEN HUZUM

  1. blue2403 says:

    “Invită-mă astăzi la dans
    Cuprinde-mă, ţine-mă strâns
    O piruetă, un balans…”
    ___________________________
    Dacă eşti frumoseţea din poza avatar consideră-te invitată …:)

  2. CARMEN HUZUM says:

    Draga Oana, sunt incantata sa ma regasesc pe blogul tau. Se pare ca te-ai regasit in lumea mea. Te astept pe cararile sufletului meu ori de cate vei avea nevoie de un popas!
    Cu mare drag!

Leave a Reply

