În memoria unui OM

Nu mai e … pur şi simplu.

Nu stiu cu ce sa încep. Poate că l-am perceput ce pe un bunic pentru că ai mei nu mai sunt… Avea câte o vorbă bună pentru fiecare. Era un om deosebit. Dacă nu era pe stadion , il găseai pe străzile oraşului ori prin vreo şcoală sau grădiniţă selectând viitori fotbalişti…

Era un fel de simbol al oraşului.  Mulţi oameni îl cunoşteau. Unii dintre ei i-au fost învăţăcei , alţii şi-au adus copiii, nepoţii la Nea Zoly , la “grădiniţa” de fotbalişti de la Oţelul.

Îi plăcea la nebunie să îl duc pe stadion unde îl aşteptau picii pe care îi antrena şi răsfăţa cu tot felul de competiţii .  Spunea că preferă să meargă cu mine pentru ca sunt un şofer bun, dar cred că adevărul era altul . Comunicarea.  Îmi povestea cu haz multe întâmplări  şi îl ascultam cu drag .

Nu ştiu nici ce îmi va lipsi mai mult…

Odihnească-se în pace!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to În memoria unui OM

  1. rusu gabriel says:

    DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE!SIGUR INGERII TE-AU CHEMAT SA-I INVETI CE NE-AI INVATAT SI PE NOI PICII
    DUMNEZEU SA -L IERTE!

    • oanaclara says:

      El le spunea copiilor că atunci când nu va mai fi să vina la mormântul lui cu o floare.
      Am aflat acum câteva minute că înmormântarea are loc sâmbătă. Cortegiul va pleca la ora 11.00 de la stadionul Oţelul.

      • Valy Soltan says:

        Sunt fratele unui copil care a fost la nea Zoly,am vazut pe un site ca il intrebati pe domnul Nestian daca aude ceva sa va contacteze…Eu am fost astazi (joi- 19.08.2010) la stadionul unde avea obiceiul nea Zoly sa antreneze si am vorbit cu o parte din parinti si am hotarat va maine,adica vineri 20.08.2010 sa ne strangem la ora 18.00-18.30 tot la stadion ptr a strange cativa bani pentru a cumpara o coroana si sa mergem sambata dimineata sa o depunem.Cumva daca doriti sa va alaturati parintilor va asteptam vineri 20.08.2010 la stadion si sa vb cu totii sa vedem cum facem.
        Dumnezeu sa-L odihneasca in pace….

      • oanaclara says:

        Multumesc! Stiu cine sunteti. Ne vedem pe stadion. Ideea e buna, dar imi pare rau ca nu am listele cu numerele de telefon ale celorlalti parinti. Ramaneau intotdeauna la Nea Zoly. Fac o convocare pe Viata libera .

  2. nestian marian says:

    Numarul meu de telefon este 0740207xxx din pacate nu am gasit sitele unde oanaclara ma ruga sa o contactez dar am sa fiu astazi la stadion

  3. nestian marian says:

    Am reusit sa-i spun si a inteles oricum Nea Zoly ia zis ca din toamna il da la alt antrenor.Din pacate astazi a intervenit ceva si nu am sa pot sa vin dar miine la 8 voi fi.Vreau sa particip si eu la ce va hotariti voi telefonul meu il aveti mai sus.Cu stima Nestian Marian

  4. coramica says:

    Dumnezeu sa-l ierte

    • oanaclara says:

      A fost un om deosebit.🙂 A murit cu zambetul pe buze , in timp ce discuta cu niste viitori elevi. Mi-l imaginez zicand:
      – Baiete, vrei sa fii fotbalist? Asa cum sunt cei pe care ii vezi la televizor…

  5. Valy Soltan says:

    Trecut-au ore, zile, ani, Trecut-au toate-n goana, Si nu putem sa spunem iarasi “Ne vedem la toamna”…Dumnezeu Sa-l odihneasca-n pace…nu te vom uita NICIODATA Nea Zoly….

    • oanaclara says:

      E pacat ca se popularizeaza tot felul de prostii. Vedem tot felul de crime, nunti si inmormantari de prost – gust ale unora care sfideaza bunul simt. Oamenii adevarati sunt uitati intr-un colt, undeva unde sa nu ii poata vedea nimeni… Omul acesta a fost intr-adevar o valoare. A vazut cineva la tv vreo stire despre el?

  6. JorJ says:

    Dumnezeu sa-L ierte si sa-i fie tarana usoara!

  7. nestian marian says:

    Si ai plecat, Nea Zoly! Sper celor care l-au cunoscut urmatorul link le va aduce liniste sufleteasca.

    • oanaclara says:

      Va multumesc, domnule Nestian. Am reusit sa ii spun si lui Cristi…i-am zis ca nenea Zoly era batran,bolnav si ca era normal ca la un moment dat sa plece dintre noi… ca toti oamenii mor… Mi-a raspuns aproape plangand:
      -Dar Dumnezeu, sfintii si Mos Craciun sunt nemuritori!
      Va imaginati in ce categorie il incadrau copiii pe Nea Zoly? Un fel de Mos Craciun, vesnic printre ei.🙂
      Am fost azi impreuna sa aprindem o lumanare la capataiul lui.
      Odihneasca-se-n pace!

  8. nestian marian says:

    Si eu am fost,cel care a venit la ora 9 cu tricoul verde dar nu am putut sa intreb de dumneavoastra,coroana noastra a fost cea mai reusita din punctul meu de vedere,cind am vorbit cu Vali Soltan si Aurel Grecu am sugerat ca pe coroana sa scrie ultimii elevi ai lui Nea Zoly dar cine a gindit textul a fost foarte inspirat. Din pacate de cind am aflat ca a murit sint foarte tulburat,am mai facut comentarii si in alte parti si nu au fost toate coerente si acum stau si le citesc de doua ori si tot mai gasesc greseli,un omagiu se poate aduce si aici:
    http://www.comemorare.ro/galerie-Zoltan-David/343
    A patra poza e pusa de mine cine are copii in ea ma poate solicita sa le duc pozele.DUMNEZEU SA-L ODIHNESCA IN PACE!

    • oanaclara says:

      Eram acolo.🙂 Am fost la minunea aceea de antrenament pe Siderurgistul, apoi la Otelul unde copiii au depus coroana la Nea Zoly…am cumparat lumanari pentru toti piticii… De La stadion unde am plecat cu Cristi la spital pentru ca il intepasera 4 viespi . Mai bine l-am tratat noi pe stadion decat cei de la urgente de la Spitalul de Copii. Am stat la rand la urgente, am intrebat asistentul de acolo daca se ocupa cineva de copii ca era plina sala aceea de asteptare si m-a rugat sa astept ca scrie o internare … un sfert de ora??? M-am enervat si am plecat acasa . Cu gheata si sarea de la Otelul , patrunjel si un siropel antialergic acasa l-am pus pe picioare. E bine.
      Despre Nea Zoly… M-a impresionat zambetul lui. A murit zambind.

  9. nestian marian says:

    Din cauza incidentului cu Cristi din pacate nu ati asistat la o discutie super tare intre Denis “Bai vino sa vezi cum doarme Nea Zoly” si Robert “Si ce face sa trezit” la care Denis super tare”Nu ma ca a murit” din pacate copii sint constienti ca nu mai este si nu va mai fi nimeni ca el.Eu personal am sa incerc de ziua noastra sa-i duc o floare.Am refuzat sa-l aduc la inmormintare pe mititelul meu ca sa-si aduca aminte de el asa cum era el in viata

    • oanaclara says:

      Sunt haiosi micutii.🙂
      Inainte de intamplarea cu viespile, cand aprindeau lumanarile Cristi a inceput sa puna intrebari. Era o doamna care mai aduna din lumanari si a intrebat-o de ce le strange. raspunsul logic pe care l-a primit :
      -Pentru ca sunt prea multe.
      Cristi:
      -Asta e a mea. Abia am aprins-o . Va rog sa nu o luati de aici!

      Dupa “viespi”, eram in curte si incercam sa il linistesc pe Cristi, ii treceam cuburile de gheata peste intepaturi, a venit tot figura aia mica de Denis si a inceput sa se joace cu cuburile de gheata. Spunea ca seamana cu niste bucatele de sapun.🙂 I se pareau tare interesante.

      Aveti dreptate. O inmormantare nu e un eveniment pentru copii. Putem merge oricand cu o lumanare la cimitir.

Leave a Reply

