“Adacadabra”

Dimineaţă. Îmi sorb liniştita cafeaua, citind on-line presa si tragând cu coada ochiului  spre uşa de la dormitor, de unde, dintr-un moment într-altul trebuie să apară Dănuţ, proaspăt trezit din somn. E matinal, deci nu am mult de aşteptat. Vine spre mine zâmbind , se urcă în braţe , mă pupăceşte bine pe obraz şi începe să turuie:

– Bună dimineaţa, mami! Azi sunt un fluturaş drăgălaş şi tu eşti mama mea fluturaş. Am ieşit din oul acela micuţ pe care l-ai aşezat pe o frunză, am fost o omida ascultătoare şi am păpat toate frunzuliţele, iar acum uite ce aripioare frumoase mi-au crescut! Vreau să mă leraxez şi să fac o magie. Uite ce ştiu să fac! Nu am nimic în mânuţe, vezi? Adacadabra!

Dispare rapid pe balcon şi revine la fel de repede. Ţine mânuţele la spate şi are un zâmbet cât toată faţa.

– Aaaaadacadabra! Focus-focus!

Îmi arată o mingiuţă pe care o ascundea la spate.

– Vezi, pot să fac să apară lucruri!

Am zâmbit şi eu . Mă gândeam… Ce ar fi dacă i-am lăsa pe micuţii aceştia, generaţia de mâine, să exerseze diverse forme de magie , ca sa faca sa mai apara … eu stiu … o nouă flotă (că a noastră parca a fost înghiţită de Triunghiul Bermudelor) , niscaiva fabrici si uzine şi  eventual , cu ceva mai mult efort , după câteva apariţii de-astea mai micuţe, poate reuşesc sa refaca întreaga economie naţionala. Nu? Nu de alta , dar altceva nu cred că ne mai poate salva.

Aaadacadabra! Focus – focus!😀

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , . Bookmark the permalink.

11 Responses to “Adacadabra”

  1. daurel says:

    Sa aveti bucurii !
    PS.Traiul nostru nu prea are legatura cu flota…

  2. paul says:

    inteleg ca s-a metamorfozat ca in kafka! S- a facut fluture:) dar ca fluture cum putea sa faca vraji? Inseamna ca Cristi e si mai mare magician!

  3. pisica says:

    focus-focus… multa magie ne-ar trebui, oana! si parca am obosit tot asteptand ceva, o raza…

    • oanaclara says:

      Asa e. Adevarul e ca nu cred in solutii magice, doar ma amuz. E un fel de haz de necaz.
      Danut e tare dragut, mai ales ca inca mai are varsta la care stalceste cuvintele. Daca il atentionez, le pronunta corect, apoi revine la formele lui proprii de exprimare.

  4. v3rra says:

    De aceea avem nevoie de copii. Ei ne mai aduc un zambet cand altii ne iau totul

  5. DianaEmma says:

    Cât de mult îmi plac povestirile cu copiii tăi…

Leave a Reply

