Love

Intortocheate sunt caile…    inimii si de multe ori fara inteles.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Love

  1. klausen1976 says:

    multumesc , Oana !

    • oanaclara says:

      Cu placere!🙂 Ai dreptate! Viata trece , timpul pentru sentimente e limitat, deci trebuie sa avem mare grija cui ne incredintam sufletele, altfel patim ca … Mircea Cartarescu si e trist.

  2. gabriela says:

    da. E adevarat. Eu am trait asta prin propriile experiente. Dar am invatat ca trebuie sa fii puternic, sa nu arati lumii ca esti slab, ca esti la pamant, ca esti disperat. Oamenii au incredere doar in cei puternici si se raporteaza la ei. Confucius spunea: “arata-te puternic cand esti slab si slab cand esti puternic”. Noi spunem acum “alatura-te celor puternici si vei fi ca ei”. Viata e un sir lung de invataminte care ne slefuiesc personalitatea. Suntem suma alegerilor pe care le facem la un moment dat. Totul depinde de noi si de destin, dar si aici imi vine in minte un citat: ” Destinul e scuza celor slabi si opera celor puternici”. As putea continua dar ma opresc aici.
    O zi frumoasa Oana!🙂

    • oanaclara says:

      Nu trebuie sa ma alatur nimanui ca sa fiu puternica.🙂 Am trecut singura prin multe si m-am descurcat destul de bine , cred. Trebuie doar sa fiu eu. Zi frumoasa si tie!

Leave a Reply

