Vama veche – Omul plajei

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Vama veche – Omul plajei

  1. coramica says:

    Hmmm, stii tu ca mi-e drag tare Tudor Chirila, asa-i? Daca as avea bani, as pleca la mare acum. Cine stie? Mereu visez marea , iar visele se implinesc uneori.

  2. Paul says:

    oho… dor de mare🙂 vama veche si bastionul de rezistenta…a fost festivalul folk recent acolo… in curand vine si Stufstockul, mai autohton ca niciodata🙂
    iar intram in boemie, daca se mai poate…

  3. Paul says:

    te-a inspirat downshiftingul🙂 poate postezi articolul acela ca e foarte interesant…

  4. Paul says:

    sa te bantuie mai des🙂
    postez si eu cate ceva; sa vedem in ce stare sunt…

  5. Camelia says:

    Şi mie tare îmi răscolesc valurile mării gândurile. Mor de dor de mare; nu cred că voi ajunge prea curând…am ajuns însă pe un lat ţărm, al altei mări…era tare înnegurată…poveste în trecut acum, de ceva vremea…aşa cred eu.

    Eu sunt îndrăgostită de Marea Neagră, o dragoste ce ţine de-o viaţă; am un loc al meu, la Mamaia, lângă dig…digul de care s-a ales praful.

  6. Camelia says:

    E o întrebare care mă doare încă, deşi mi s-a spus că totul nu e sârşit până nu se sfârşeşte…îmi sună însă cam alambicat.

Leave a Reply

