Expoziţie de trenuleţe in miniatură la Sinaia

Am descoperit întâmplător existenţa acestei expoziţii şi m-am hotărât să o vizitez.

În afară de trenuleţele electrice, există mai multe peisaje, pe anumite teme. Personajele miniaturale sunt realizate cu multă migală. Mi-au plăcut în egală măsură cladirile, oamenii , dar si animăluţele minuscule care completau peisajele.

Iată şi câteva fotografii:

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in calatorii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Expoziţie de trenuleţe in miniatură la Sinaia

  1. VictorCh says:

    Or fi ele miniaturi, da’ nu-s tocmai mici…
    CATA MUNCA inglobata in ele, si cata migala…

    • oanaclara says:

      Personajele sunt mici.🙂 In penultima imagine e o doamna care spala un geam . Are cam 1 cm inaltime. La scena cu inmormantarea , daca privesti cu atentie, pe marginea sicriului sunt niste manute, probabil ale “defunctului” care intre timp s-a trezit. Copiii au descoperit in iarba artificiala un iepuras de cam 3 mm inaltime, un arici de 2 mm si o veverita intr-un brad din decor. Foarte multa munca , intr-adevar.

      • VictorCh says:

        Din cauza formularii imprecise a comentariului meu (care UITE ca a lasat loc de interpretari nedorite) imi merit corectia.
        Ideea pe care dorisem DE FAPT sa o exprim (NU asa cum “a iesit”) fusese ca in ciuda scarii mici (infime chiar) la care sunt reprezentate miniaturile, dimensiunea totala (reala, masurabila) a ansamblurilor realizate in acest fel este surprinzator de mare. (In prima fotografie din text – excluzand ilustrarea videoclipului YouTube – a se compara lungimea traseului feroviar realizat cu inaltimea medie a adultilor din incapere.)

      • oanaclara says:

        E extraordinara, intr-adevar. Fantana arteziana din parc era functionala. In macheta cu iarna erau si brazi impodobiti cu beculete, schiori, patinatori si telescaun.
        Am marit pozele pe care le-am facut si am constatat ca sunt si alte personaje pe care la fata locului nu le observasem.🙂

      • VictorCh says:

        Este intr-adevar SI ASTA “o chestie”: sa fie necesar sa analizezi “la fotografie” nu numai finisul unei curse si/sau miscarile planetelor si asteroizilor pe firmament, ci si alcatuirea unei miniaturi! :))

  2. DianaEmma says:

    Ce-as vrea sa am si eu acasa asa ceva… sa le asamblez, sa le aranjez toata ziua.😀

  3. klausen1976 says:

    Sinaia ? … unde ? .. si pentru cat timp este acolo ? …
    as da si eu o fuga …

    • oanaclara says:

      Pai trage o fuga . Chiar ca merita mai ales ca esti aproape de Sinaia. E in gara Sinaia intr-o sala special amenajata pentru ea. Expozitia e permanenta si e deschisa din 2009.🙂 Are program intre orele 10 si 18.

  4. klausen1976 says:

    perfect … sa’na🙂🙂 … planuiesc sa dau o fuga maine , sa vedem cum stam cu timpul🙂

Leave a Reply

