Cum ai vrea sa arate biroul tau? Am aici cateva modele. :)

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Artă and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Cum ai vrea sa arate biroul tau? Am aici cateva modele. :)

  1. klausen1976 says:

    primul de departe, dar m-a multumi cu oricare dintre ele🙂

  2. Eu nu vreau sa stiu cat ar costa unul dintre birourile astea :-s

  3. Paul says:

    le-am vazut mai demult pe astea…
    te-ai indragostit de acvarii ?:)

  4. VictorCh says:

    Le admir pe toate (de la distanta), MIE nu mi-ar trebui nici primit gratuit (cu intretinere cu tot) ceva atat de fragil in zona mea activa.

Leave a Reply

