Cum ai vrea sa arate biroul tau? Am aici cateva modele. :) (partea a doua)

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Artă and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Cum ai vrea sa arate biroul tau? Am aici cateva modele. :) (partea a doua)

  1. gabriela says:

    foarte faine. Nici nu as sti ce sa-mi aleg.

  2. klausen1976 says:

    primul si antepenultimul sunt exceptionale … Mi-ar placea si mie, dar cum discutam cu cineva, la mine, am demonstrat ca nu pot avea grija de un acvariu …

  3. DianaEmma says:

    Masa, poate.
    Birou nu. Nu e spatiu sa-mi intind picioarele sub.😀

  4. Creeed ca mi’ar fi si frica sa lucrez la un asemenea birou :-s😆 cred ca e tare ciudat..

  5. VictorCh says:

    Obiectia de la articolul precedent ramane valabila, dar ma incanta ENORM culoarea (albastru electric) degajata de penultimul acvariu – este culoarea mea preferata!
    (Dar m-ar incanta sa-l aiba o cunostinta care sa aiba grija de el permanent si eu sa pot doar sa-l vizitez cand am chef.)

    • oanaclara says:

      Fiecare acvariu e frumos in felul lui. Mie imi plac toate.

      • VictorCh says:

        Poate ca nu m-am facut bine inteles: SI MIE imi plac toate aceste acvarii ca obiecte de arta “deghizate” in obiecte utilitare, dar numai ca sa le admir in calitate de exponate de care altcineva tre’ sa aiba grija. Nu mi-as dori sa fiu eu nevoit sa am grija de ele – si NICI nu mi-ar conveni sa stea permanent in preajma mea, situate fiind in pozitie accesibila – chiar si in mod cu totul accidental – in preajma vreunuia din locurile pe unde “ma agit” eu mereu in mod obligatoriu (nu pe langa – sau in calitate de – masa/birou, scaun/fotoliu, pat/canapea, chiuveta/vana/toaleta) si nu in pozitii… ciudat de neadecvate, cum ar fi spre exemplu deasupra capului…
        Toate aceste consideratii – PE LANGA (DUPA) “bataia de cap” cu costurile. (Din acest pdv ma simt cam in aceeasi situatie ca si cu autoturismele: fara a ma gandi “mai sus”, daca as primi cadou un BMW sau un Mercedes le-as vinde fara ca macar sa le fi vazut si le-as inlocui cu o alta marca mai… “peizana”, mai “plebee” (da’ pe cat posibil TOT anglo-saxona – gen Opel, VW, etc), caci pt cele primite cadou in acest fel posibilitatile mele pecuniare ar fi depasite pana si numai de costurile de intretinere si de exploatare (excluzand costul propriu-zis al vehiculului).

Leave a Reply

