Dimineaţa cu … Dănuţ

Am avut o săptămână obositoare şi ieri o zi destul de încărcată , aşa că azi am reuşit să mă trezesc ceva mai târziu de ora 6. Lângă mine, Dănuţ. A deschis un ochi, apoi pe celălalt, s-a cuibarit mai bine în braţe la mine şi a început să facă ce ştie el mai bine: să pună întrebări.

– Mami, e zi? Azi avem concediu? (concediu e zi libera de fapt, când nu trebuie să meargă la grădiniţă).

– Da , pui mic, e zi şi ai concediu.🙂

– Eşti cea  mai frumoasă mami . Putem să ne jucăm de-a pisicuţele? Tu eşti mami pisică şi eu puiuţul.

– Bineînţeles.🙂 (Mi se lipeau ochii de somn.)

– Şi după aceea îţi fac băiţă pentru că te iubesc . (Replica asta m-a trezit brusc. Baie fac singura, nu i-am lăsat să intre niciodată cu mine în baie.) Îmi arăţi care e şamponul tău şi gelul de duş, te săpunesc bine şi apoi te clătesc. Înainte să te clăbucesc , te las să te joci în cadă cu vaporşele şi cu peştişorii. Promit că te clătesc cu duşul fără să iţi dau cu apă în ochi. Mă laaaaaaaaaaaaaaaaşi?

Logic , au urmat explicaţii dar după ce m-am oprit din râs. I-am zis ca adulţii fac baie copiilor şi nu invers, că e ruşine să o vadă pe mami când se spala, etc, etc… Se pare că a înţeles.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Dimineaţa cu … Dănuţ

  1. DianaEmma says:

    Mereu simpatici…

  2. Pingback: Ce faci, Opoziţie ? « World of Solitaire's Blog

  3. Nice says:

    Ce norocoasa esti ca ai un Danut al tau.🙂

  4. Paul says:

    Dar adultii au voie sa faca baita la adulti ?🙂

Leave a Reply

