Leapsa – premiu din bucatarie

Am primit aceasta leapsa acum ceva vreme si , spre rusinea mea, am uitat de ea.

Dragii mei,

Va invit sa raspundeti la cateva intrebari. Fiecare dupa cum doreste, povestind cate ceva sau raspunzand cat mai scurt cu putinta (da/nu/nu mi se aplica). Ma voi “folosi” de raspunsurile voastre pentru a ma inspira in zilele de miercuri – in care am de gand sa gatesc. Pentru asta va voi multumi postand retetele.

Este simplu (sper ca nu e prea simplu) si sper ca va va face placere sa il completati. Se adreseaza tuturor celor din lista de bloguri si numai – oricine putand sa il copieze si sa raspunda la intrebari, doar sa ma faca atenta pentru a putea “culege” raspunsurile. Cititorii care nu au un blog sunt rugati sa raspunda la comentarii.

Iata chestionarul, spor la completat!

Gatesti? – Da.

Preferi retetele simple si rapide? – Depinde de cat timp am la dispozitie.

Te incumeti la pregatirea unei prajituri care sa ceara 2-3 ore de pregatire? – Da.

Cat timp ai, cu aproximatie, zilnic pentru a gati? Dar in week-end? – Zilnic am putin timp; In week-end imi “fac de cap”🙂.

Care este mancarea ta preferata? – Sunt mai multe. Salata de boeuf, puiul cu smantana, mazarea, musacaua de vinete, ciorba de burta iar ca dulce crema de zahar ars e pe primul loc .

Ce iti place mai mult si mai mult sa gatesti? – Nu am preferinte . Gatesc in functie de inspiratia de moment. Imi place mult sa fac prajituri si dulceturi.

Ti-ar placea sa afli despre ce vinuri se potrivesc la diversele tipuri de mancare? – Da . Am in blogroll o adresa tare interesanta : “Vinuri povestite”

Exista vreo reteta pe care ai vrea sa o afli de mult timp, dar nu ai gasit-o inca? – Dulceata de fructe de soc. Am mancat o singura data si era delicioasa.


NB: Leapsa merge la toti cei carora le place sa gateasca.🙂 Bucatarii chestionati, aici de fata, sunt rugati sa considere premiu si sa posteze imaginea de mai sus pe blogul lor.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Leapsa – premiu din bucatarie

  1. Nice says:

    Poate parea ciudat, dar nu am mancat niciodata(cel putin nu-mi aduc aminte) pui cu smantana. Spor la gatit retete cat mai gustoase!🙂

  2. Dragos FRD says:

    Eu n-am blog…daca raspund aici e bine?

  3. coramica says:

    Deci:
    1. Da
    2. Depinde de timp
    3. Da, s-o mananc(lol), ca nu stiu sa fac prajitura
    4. 2 ore, cred. In week end, mai mult
    5. Friptura cu cartofi, chiftelele, prajiturile cu ciocolata
    6. Depinde
    7. Daaa
    8. As incerca dulceata de portocale

  4. Dragos FRD says:

    1. Da, dar lucruri simple: shake-uri, chestii “semifabricate”, pe care le foloseste ulterior sotia la a face mâncaruri adevarate. Fac insa lapte de soia, unt de soia, iaurt de soia, ba mi-a reusit chiar si brânza tofu. N-are forma, dar e mâncabila.
    2. DA!
    3. Ma incumet doar sa ma uit la pregatirea prajiturilor…dar merita efortul, pentru ca ies intotdeauna foarte bune si asta mi se datoreaza mie!
    4. Salata de germeni de floarea-soarelui, cu masline si ou; ficatul de pasare; ciorba de burta; salata orientala. Si-mi plac si prajiturile facute in casa, da…dar habar n-am cum se numesc…e ceva cu coaja de lamâie…sau chiar cu toata lamâia….
    5. Pai…salate!🙂
    6. Da! Bravo pentru idee, foarte buna, multumesc!
    7. Hmmmm….dilema asta n-am avut-o inca….

    • oanaclara says:

      E de laudat faptul ca intri prin bucatarie si mai prepari cate ceva.
      Sincer n-am incercat nici sa fac si nici sa mananc lapte,unt, iaurt, branza din soia.
      Daca privesti prajiturile cu ochi buni , sigur ca devin delicioase.😀😀 Cred ca aceea facuta din toata lamaia e “Alba ca zapada” , o prajiturica cu foi albe si crema e lamaie.🙂
      Pentru vinuri iti recomand cu caldura http://vinuripovestite.wordpress.com/ . E foarte interesant.

  5. Dragos FRD says:

    Da, asa arata, foi albe si crema lamâie, deci asta ar trebui sa fie. Buna rau!🙂

    Soia nu e chiar delicioasa singura, dar are calitatea de a fi sanatoasa si “buretoasa”, adica, in combinatie cu orice altceva, capata gustul acelui “altceva”. In general utilizez laptele de soia la shake-uri si daca ii pun un pic de lamâie sau miere devine chiar baubil. Ma rog, depinde si de imaginatia fiecaruia.

    Multumesc mult pentru “pontul” cu vinurile!🙂

Leave a Reply

