Din dragoste pentru … maci

Iubesc florile de câmp. Plantele acestea sunt destul de rezistente in aparenţă, dar extrem de fragile dacă sunt scoase din mediul lor.

Îmi place deasemenea, ca , uneori, după o zi obositoare să ascult melodii relaxante .

Macii mi se par speciali…mici flăcări aprinse într-o mare de verdeaţă. Deci, din dragoste pentru maci, pentru linişte şi armonie, m-am hotărât să postez aceste clipuri:

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Din dragoste pentru … maci

  1. Camelia says:

    Multă sensibilitate, Oana…Macii îmi par atât de fragili…i-ai rupt din locul lor…s-au ofilit.
    Mi se par flori efemere. Odată ce i-ai cules, pălesc cu tristeţe în căldura palmei.

  2. Alexandru says:

    Frumos aici la tine, dragă OanaClara! Ai dreptate că macii sunt nişte flori deosebite. Primăvara abia aştept să mă opresc în preajma lanurilor de grâu pline de maci superbi…

    Dacă mai vrei să vezi pe cineva “topit” după maci, poate vizitezi şi adresa aceasta: http://adamaica.wordpress.com.

    Numai bine! Şi să ai o zi frumoasă.🙂

Leave a Reply

