Invers – Delia Grosu

eu zic aşa:
du-te la bucătărie pune apa să fiarbă deschide radioul şi caută-te
sau
gândeşte-te la tipul lângă care nu te-ai trezit
fată, tu ai o singură coloană şi doar ea
lasă cute pe cearşaf

ştiu ce zici.şi mie îmi e greu câteodată
să recunosc că în mine chiar se bat niste buburuţe de sânge
cred că dumnezeu se gândeşte la copiii care mor prin africa
şi tocmai d-astea cearşaful meu are urmele unei singure spinări
care poartă mâinile tale ca pe o cruce
şi urc un deal dimineaţa tu îl cobori şi
invers
sunt plină de electric feelings uneori uit să respir pe nas
gura nu vreau s-o deschid decât în caz de forţă majoră
-acolo păstrez toate promisiunile tale nu vreau să iasă să le pierd-
nu mă doare nimic.
a, ba da.mă doare mâna cred că mi-a amorţit
şi văd adevărul ca pe o bulă mare de balon unde ochii mei par negrii
şi sunt fericită că mă iubeşti şi maică-mea mă iubeşte şi toată lumea îmi zâmbeşte pe stradă
când mi-e foarte frică crucea aproape mă pune jos
îmi ţip în gând: ‘1, 2, 3, 4…’ şi tot aşa până la 10

şi gata!

îmi revin îmi duc crucea spinarea nu mă doare şi în africa nu moare nimeni
apoi
vin acasă şi văd o singură urmă pe cearşaf o singură cană de cafea
atunci crucea mi se rupe în două aşchiile mi se lipsesc pe inimă
oamenii trec pe lângă mine fără
să ştie că pe cearşaful meu e urma unei singure spinări.

Sursa:

http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blog/show?id=1971741%3ABlogPost%3A330939&xgs=1&xg_source=msg_share_post

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Invers – Delia Grosu

  1. Deci, e superrrrba 8-> si poza merge perfect cu poezia…cum reusesti sa le gasesti tu pe toate? :*:*

    • oanaclara says:

      E vorba de starea de spirit in care ma aflu. Cand ma simt cumplit de singura, mai gasesti si astfel de poezii pe blogul meu. Bine ca asta nu se intampla zilnic.🙂
      Poezia e intr-adevar deosebita.🙂

  2. Delia Grosu says:

    “Poezia e intr-adevar deosebita.”
    multumesc:)

Leave a Reply

