Cand apune soarele, cu cine dansati?

Odata , demult, un misionar strabatea Muntii Stâncosi împreuna cu un tânar indian, care-i era si calauza. În fiecare seara, la acelasi moment al apusului, tânarul indian se îndeparta, se întorcea spre soare si începea sa se miste pe ritmul unei melodii suave si pline de nostalgie, pe care o cânta încet.Imaginea tânarului care dansa si cânta cu fata spre soare îl umplea pe misionar de o curiozitate plina de admiratie.

Într-o zi îl întreba pe ghidul sau :

-Ce înseamna tot acest ritual pe care-l îndeplinesti în fiecare seara ?

-O, e ceva foarte simplu, raspunse tânarul. Eu si sotia mea am compus acest cântec împreuna. Când suntem departe unul de celalalt, fiecare, oriunde s-ar afla, se întoarce spre soare putin înainte sa apuna si începe sa cânte si sa danseze. Astfel, chiar daca suntem departe, cântam si dansam împreuna.

Voi, când apune soarele, cu cine dansati?

Sursa: http://ana.sanecitim.ro/?p=543

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in povesti and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Cand apune soarele, cu cine dansati?

  1. Cu nimeeeeni :(( si stiu sa dansez, dar se pare ca nu am gasit inca melodia potrivita..

  2. DianaEmma says:

    O poveste frumoasa… cu o morala frumoasa…

    • oanaclara says:

      Da, te face sa te gandesti la faptul ca trebuie sa inveti sa traiesti cu adevarat, sa iti faci timp pentru cei pe care ii iubesti. Totul e sa vrei.🙂

  3. DianaEmma says:

    Si tocmai acuma am dat un telefon si mi-am dat seama ca „dansam” impreuna fara sa stim…

Leave a Reply

