Cateva bancuri

  D-le Bush, aveti dovezi ca Irakul are arme de distrugere in masa?
 – Sigur, am pastrat chitantele !

 :) 

Intr-o gradinita din America , educatoarea le promite copiilor 2 $daca vor raspunde exact la intrebarea:
 “Cine a fost persoana cea mai importanta din istoria omenirii?”
 Se scoala Sean, irlandezul, si zice ca St. Patrick.
 Gresit, urmatorul la rand!
 Se scoala McQ ueen, scotianul, si zice ca St. Andrew.
 Gresit, urmatorul…
 Se scoala Shlomo, evreul, si zice ca Isus Cristos.
 Educatoarea ii da cei 2 $ pentru raspunsul exact, si-l intreaba, totusi, cum se face ca

 evreii il recunosc pe Isus ca pe cel mai important om din istorie.
 Raspunsul lui: Eu stiu de fapt ca cel mai tare din istoria umanitatii a fost MOISE,

dar BUSINESS IS BUSINESS!
 PS: bancul a luat premiul 1 la festivalul international al bancurilor.
 Motivatia juriului : A doua oara cand un evreu il vinde pe Isus.

 :)

Trei prieteni se lauda cu nevestele lor.

 Primul: – Eu am o nevastaaaa… ca un fluture!!!

 Al doilea: – Nevasta-mea e ca o caprioara!!!
 Al treilea sta si se gandeste, la care dupa 2 minute zice:
 Pai… nici a mea nu prea seamana a om!!!  

 🙂

Sotul catre sotie:
− Ai vazut-o, draga, pe tanara aceea care zambea la mine?
 Sotia:
 − Nu-i nimic, iubitule, si pe mine m-a bufnit rasul cand te-am vazut prima oara…

 :)

Limita băutului decent : Bea până ți se pare frumoasă, dar incă nu vrei să o ceri de nevastă…

🙂

Mama vine acasa intr-o haina noua de blana.
 − Cand ti-a cumparat taticu blana? – intreaba fiul.
 − Daca m-as fi bazat pe taica-tu nu te-as fi avut nici pe tine…

 :)

Intr-un autobuz ticsit de lume, urca un om.. Se aseaza langa o femeie sexi si-i pune mana pe san.
 − Asculta nerusinatule, nu poti sa-ti pui mana in alta parte?
 Omul o priveste ganditor.
 − Nu ma provocati doamna, nu ma provocati

 :)

O femeie s-a aventurat pe strazile orasului curand dupa ce  si-a luat permisul de conducere.

Pentru ca nu stia incotro s-o ia s-a tinut dupa masina din fata. Aceasta a oprit..

 Neintelegand ce s-a intamplat,s-a pus pe claxonat.Soferul a strigat la ea:
 −  Doamna draga,unde vreti sa ajungeti? Sunteti in garajul meu..

 :)

Am ajuns deja in oras? intreaba sotia.
 − Cu siguranta, raspunde sotul, lovim din ce in ce mai multi pietoni!.
 − Pai, incetineste atunci!
 − Cum sa incetinesc, daca tu conduci !

🙂

Prim ministrul Chinei il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac:
 “Imi pare rau pentru atac, este o mare tragedie,  dar in caz ca ati pierdut documente

importante in atentatul de la Pentagon,avem noi copii dupa toate…”

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Cateva bancuri

  1. VictorCh says:

    In ultima vreme dumneata ne oferi tot mai putine informatii si tot mai multa buna-dispozitie… Fair trade!
    (Mai ales intrucat reusesti sa ne oferi numai bancuri pe care EU nu le stiusem – si nu sunt un incult in domeniu…)
    Felicitari si multumiri!

    • oanaclara says:

      In ultima vreme ma simt destul de trista si trebuie sa ma inveselesc cumva. Ma bucur ca iti plac bancurile!🙂

      • VictorCh says:

        Regret tristetea dumitale, felicitari pt initiativa de a iesi din ea (si pt modalitatea gasita).

      • oanaclara says:

        Pai trebuie sa gasesc o cale de a iesi din situatiile ciudate. In general incerc sa vad partea hazlie a lucrurilor. Hazul de necaz face bine psihicului.

      • VictorCh says:

        Hazul de necaz – specialitate romaneasca! (Oarecum fatalisti fiind din fire, daca nu ne zbatem prea mult pt a influenta realitatea, macar n-o lasam sa ne invinga!)

      • oanaclara says:

        Aici te inseli nitel. Nu sunt fatalista. Ma lupt destul cu realitatea, cred eu. Aici e un fel de refugiu.🙂 Sunt optimista in general.🙂

      • VictorCh says:

        Referitor la persoana dumitale – ai dreptate (si se si “simte” asta) (dealtfel ASA si e normal, avand in vedere faptul ca iti stau alaturi “agatate de poale” doua “stimulente” ale combativitatii😀 ) – dar comentariul meu “suna” generalizant la adresa natiei noastre…
        Imi place TERIBIL felul pe de o parte optimist, pe de alta foarte pragmatic, intuitiv si organizat, in care pe de o parte iti percepi si pe de alta parte iti interpretezi si sitematizezi perceptiile asupra realitatii inconjuratoare.
        ASTA este ceea ce eu numesc “un pm cu picioarele pe pamant” – la modul inteligent. (Pari sa stii FOARTE BINE – SI CAND sa “slobozi haturile”, SI CAT anume sa le slobozi, pt a preveni transformarea acestui act in ceva vatamator.)
        Bravo! Mi-ar placea sa te/va cunoastem si personal (doamna mea si cu mine) – pacat (din punctul MEU de vedere) ca dumneata esti mult prea ocupata cu propriile “impedimente” si eu prea batran si decrepit si cu sanatatea subreda (si lipsit de ceea ce eufemistic este numit “posibilitati materiale”) – si ca suntem atat de indepartati (geografic).
        Oricum – felicitari! (Si urari NUMAI de bine!)

      • oanaclara says:

        🙂 Nu stiu cat de indepartati geografic suntem. Eu sunt din Galati. Daca e sa ne vedem vreodata, de ce nu?

      • VictorCh says:

        Eu despre dumneata aflasem deja. Dealtfel aflasesi si dumneata despre mine, doar ca nu avusesesi nici un motiv sa retii: sunt timisorean.
        Poate, vreodata… (“Never say never”…) Da’-‘s slabe sansele (din partea noastra – din pacate).

  2. yoz says:

    hey esti interesata de un link exchange??
    Astept un raspuns:)

  3. dan says:

    Primul imi place cel mai mult dar toate sunt faine.Felicitari ptr selectie.

  4. Pingback: VOTUL URII ŞI AL DEZBINĂRII « World of Solitaire's Blog

  5. Perfect Devil says:

    foarte tari bancurile! :)))))

Leave a Reply

