Romanta negativa- Ion Minulescu

N-a fost nimic din ce-a putut să fie,
Şi ce-a putut să fie s-a sfârşit…
N-a fost decât o scurtă nebunie
Ce-a-nsângerat o lamă, lucioasă, de cuţit!…

N-am fost decât doi călători cu trenul,
Ce ne-am urcat în tren fără tichete
Şi fără nici un alt bagaj decât refrenul
Semnalului de-alarmă din perete!…

Dar n-am putut călători-mpreună…
Şi fiecare-am coborât în câte-o gară,
Ca două veveriţe-nspăimântate de furtună –
Furtuna primei noastre nopţi de primăvară!

Şi-atâta tot!… Din ce-a putut să fie,
N-a fost decât un searbăd început
De simplu “fapt divers”, ce nu se ştie
În care timp şi-n care loc s-a petrecut!…

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Romanta negativa- Ion Minulescu

  1. DianaEmma says:

    Ion Minulescu e unul din poetii mei preferati…

  2. Mihai says:

    Şi-atâta tot!… Din ce-a putut să fie… E reprezentativ pentru amantul de sorginte romaneasca, cred eu.

    • oanaclara says:

      Probabil. Amanti nu am avut, deci nu am cu ce sa compar.
      Am postat asta pentru ca de multe ori in viata asta 1+1 poate fi egal cu 2, 3, 1, 0… Depinde de situatie. Am intalnit una in care 1 nu a putut fi + 1, adica nici macar nu s-au intalnit vreodata deci nu vor sti niciodata care e rezultatul la care s-ar fi putut ajunge … ciudat.

  3. CosTin ™ says:

    Buna,
    Am un site nou cica :-p crezi ca-mi poti face loc in blogroll-ul tau? :d Eu te-am adaugat la mine.
    Ms. :*
    Nume : Totul despre PC
    Link: http://pc-faravirusi.blogspot.com/

Leave a Reply

