Fara titlu, desi as numi-o “Gri”

hartii imprastiate peste tot fara rost
e un deranj teribil aici

nu inteleg mai nimic din ce zici

ai nimerit prost

ciobite versuri, sfaramate silabe

ai grija pe unde calci cu pasii desculti

privesti halucinant si nici nu asculti

soaptele-ti sunt tot mai slabe

cafea nu mai e

mai am cinci tigari

adevarat, astia tocmai au plecat

ce sa fac, prietenii mei…

ai vazut paharele

am baut in trei cu Richard Barton si Al Pacino

golani batrani, zici, dar nu puteam rata, ne vedem rar si e pacat

ma chinui de ceva timp sa scriu poemul ala …

dar cuvintele nu curg ca un cantec de flaut

am pe maini mireasma figurii de stil (asa cum preotii miros a tamaie si mir)caut, caut, caut….

ia o votca sper sa aiba efect.

vom sta la povesti

o sa-ti incalzesti sufletul si mainile reci

asculta ceva Nate King Cole, te vei linisti

apar zorile de ce zambesti ?

coborasem sa iau ziare si tigari

zambetul de serviciu al vanzatoarei

curios sa aflu vestile de ieri

n-am stat sa casc gura la falfaitorul copac ce zbura peste blocuri

framantate ganduri duceau la tine, mergeam grabit

brusc mireasma poemului m-a lovit

am intors capul si intre strofe trupul zdrobit al unui necunoscut

m-am speriat si am fugit

ca mai mereu venise-si sa ma previi

tu cu viziunile tale, cu premonitiile tale

de care radeau toti speriati

tu ai venit sa-mi spui dar prea tarziu

versurile alea bantuiau strazile

in urma lor ramaneau balti de sange si poezie

la dracu! n-am stiut ca rimele sunt asa de taioase

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Versuri de Morocănos and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Fara titlu, desi as numi-o “Gri”

  1. Deci este exact genul de poezie care imi place mie 8-> cine a scris’o? nu de alta, dar are parte de toate laudele mele! Si poza pe care ai ales’o este foarte reusita!!! imi place, imi place, de 3 ori imi place!!!😀 :*:*

    • oanaclara says:

      E scrisa de Morocanos, un amic ce e doar la un click distanta. Nu pot sa dau nume fara acordul lui…a zis sa fac ce vreau cu poezia , deci am publicat-o.🙂

  2. fruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumos, felicitari poete

  3. Morocanosul says:

    Tiiii, ce le complicati.
    O sa fac ca Victor:
    1. Ce aveti fratilor cu numele meu ? Morocanos sunt, nu pot sa ma dau domnul socializare ca nu-s.
    1.1 De care ciocolatica, ROM ? Pe asa ceva as fi dat si dau si acum, o zi de vacanta.
    Sau ciocolata amaruie…..
    2. Ce e flacara, ma dai in categoria Gri ? cam sters adica. Am luat nota, vai blana ta!
    3.Nu-s poet, mai mult ma dau, fite cum ar veni. Musca la arat.
    Tu cu gramajul epic repede m-ai gasit.
    Onestitatea din mine tipa asa ca trebuie sa lamuresc, nu era nici o farama de silaba pe jos, cioburile erau de la farfurie. Am vazut mai bine dimineata.
    Ala plin de sange era Dorel cazut intru-n sant facut de Romgaz (a calculat gresit saritura la filmare), mireasma venea de la teava aia fisurata, chestia care falfaia peste blocuri era un banner ecologist, nu la zambetul vanzatoarei am prvit eu….
    Al Pacino e administratorul de bloc, se freaca la ochi la fel ca ala din film da’ injura olteneste.
    Tot normal.
    Data viitoare cand ma inbat nu mai scriu.
    Hai paaaaaa

    • oanaclara says:

      1. Autorul e d-l Catalin .
      2. Versurile sunt gri nu tu. Nu sunt sterse ci atmosfera zugravita acolo e deprimanta si trista.
      3. Bine, Arghezi, cum spui tu…tocmai ai prezentat o noua portie de estetica a uratului, urmata , logic de un comentariu specific tie, plin de ironie si umor. 😀
      Te-ai imbatat preventiv sa inteleg, ca sa te antrenezi pt Sf. Gheorghe.🙂
      Aduc eu vinul daca mai scrii.🙂

  4. dara says:

    …foarte frumos…succes si la mai multe…..cu mare drag…

  5. dara says:

    ..numai Bacovia scria poezii cind era trist sau beat…stii nu???de ce nu i ai calca pe urme….mult succes….cu tot respectul…

Leave a Reply

