Cum se poarta corect centura de siguranta :))

Consiliul Național de Securitate a Circulației pe Drumurile Publice Străbătute de Familiștii cu State Vechi de Serviciu (CNSCDPSFSVS) a efectuat testări multiple și minuțioase ale unei noi centuri de siguranță. Rezultatele demonstrează că numărul accidentelor se reduce cu peste 45% prin utilizarea acestei minuni a tehnicii moderne. Instalarea corectă a centurii  de siguranță este prezentată în imaginea de mai jos:


About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Cum se poarta corect centura de siguranta :))

  1. genial, poluarea fonica zero hihi, mai periculoasa ca noxele hihi, doamna euro 4 haha

  2. dara says:

    …vaiii vaiii…prefer sa fiu sofer….ce mai am ris cu pofta…o duminik minunata…

  3. VictorCh says:

    SPLENDIDA solutia!
    Da’ – nu stiu de ce (!) – dupa instalarea acestui nou dispozitiv-minune, parca nu ma mai trage inima sa o rog pe doamna mea sa scimbam locurile fiindca am obosit (baut, etc).

    • oanaclara says:

      😀😀 Pai intotdeauna a avut ala din dreapta ceva de comentat.😀 Solutia e ooooook!

      • VictorCh says:

        Solutia intr-adevar este fara de cusur, doar ca nu prea mi-ar conveni MIE sa fiu in ipostaza celui din dreapta. (Ceea ce nu inseamna ca in acel caz as avea eu dreptate – da’-i suficient daca ma conformez, nu-i musai sa-mi si placa, nu-u?🙂 ) (Sper ca sunt intelese ardelenismele: musai = neaparat, obligatoriu.)

      • oanaclara says:

        “musai” folosesc si eu, desi sunt moldoveanca.🙂

      • VictorCh says:

        Mai ai si cititori care nu sunt “musdai” ardeleni, banateni sau cunoscatori dezinteresati ai regionalismelor “extreme”…

  4. Camelia says:

    Asta e super…că îmi venea în minte tocmai persoana mea… când mi s-a întâmplat să îi dau lui sfaturi. Eu…care de când mi-am luat permis nu am mai călcat vreodată vreo pedală. M-a distrat teribil!

    • oanaclara says:

      Eu conduc. Cand stau in dreapta sunt o pacoste.🙂

      • VictorCh says:

        Nu esti pedepsita ca atunci cand nu conduci sa stai in dreapta – nimeni nu te tine sa stai in spate.
        Atunci cand doamna mea mai “pacatuieste” dandu-mi indicatii din spate (are interdictie – din partea mea – sa stea in dreapta), in replica o intreb daca are idee oare CUM oi fi facand eu de conduc quasiprofesionist toata ziua prin traficul urban fara ajutorul ei.
        Atunci cand sunt EU la randul meu “in dreapta”, n-am incotro si TREBUIE sa stau in dreapta si sa-i dau indicatii: ne-am “luat permisul” deodata, acu vreo doua decenii, si de atunci eu am cam 200.000 km la volan (majoritatea in trafic urban), pe cand ea are cam 200 km la volan (aproape exclusiv “la sosea”) – si de vreo cinci ani n-a mai pus DELOC mana pe volan – NU VREA, desi eu o indemn.

      • oanaclara says:

        Eu am vreo 10 000 km in aproape un an.🙂 De obicei eu conduc. Rar stau in dreapta. Prin oras merg zilnic pentru ca trebuie sa duc picii la scoala.

      • VictorCh says:

        1. Felicitari (tardive) pt obtinerea permisului!
        2. Peste 30 km pe zi in medie? Harnicuto! (Presupun ca se includ atat zile fara sofat, cat si oarece drumuri mai lungute, mai “excursii”…)
        3. La 4 ani la scoala?!? Presupun ca folosisesi cuvantul drept termen generic…

      • oanaclara says:

        Multumesc!
        Da , se includ si calatorii in afara orasului. E vorba de Cristi si un coleg al lui. Eu ii duc la scoala dimineata si mama lui ii aduce la pranz acasa pentru ca programul nu imi permite sa il aduc eu.

      • VictorCh says:

        Fain aranjament! Ar putea sa ia exemplu si altii…

      • oanaclara says:

        Asa e. Mama colegului lui Cristi e o persoana deosebita si ne intelegem bine.🙂

Leave a Reply

