Probleme de pilotaj. Sa nu se mai spuna ca inginerii n-au simtul umorului.

Mai jos sunt niste probleme notate de piloti de la Qantas (compania aeriana australiana) si solutiile inginerilor de la service.
(P=Problema semnalata de pilot, S=raspunsul inginerilor.)

P: Cauciucul principal de pe stanga aproape ca trebuie schimbat.
S: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stanga.

P: Zborul ok, doar “aterizarea automata” cam dura.
S: “Aterizarea automata” nu este instalata pe acest avion.

P: Joaca ceva la bord.
S: Strans ceva la bord.

P: Gaze moarte pe parbriz.
S: Comandat gaze vii.

P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
S: Semn inlaturat.

P: Franele de frecare blocheaza valvele de viteza.
S: Asta le este scopul.

P: Sistemul IFF inoperabil.
S: Sistemul IFF intotdeauna inoperabil daca este OFF.

P: Suspectez crapatura in parbriz.
S: Suspectez ca ai dreptate.

P: Motor 3 lipsa.
S: Gasit motor 3 pe aripa dreapta dupa ce l-am cautat putin.

P: Avionul merge caraghios.
S: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, si sa ia lucrurile in serios.

P: “Radarul tinta” bazaie.
S: Reprogramat “radarul tinta” sa cante cum trebuie.

P: Soricel la bord.
S: Instalat pisica.

P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
S: Confiscat ciocanul de la pitic.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Probleme de pilotaj. Sa nu se mai spuna ca inginerii n-au simtul umorului.

  1. klausen1976 says:

    🙂 … Auzi nu cumva tot la tine am citit ceva similar ? … Niste raspunsuri de la ministerul turismului australian pentru intrebari puse de turisti . Erau bestiale !🙂🙂 Ca si astea , de altfel !

  2. dara says:

    iti plac tare inginerii..dupa cum se vede treaba…ha ha ha..nu stiu cum se face dar si eu numai ingirasi intinlesc…ha ha ha ha….ce proaste ne cred uniii????…

    • oanaclara says:

      Astia din articolul de mai sus sunt speciali.😀

    • VictorCh says:

      “ingirasi” ar fi vrut sa fie “inginerasi”, SAU “ingerasi”?😛😀

      • dara says:

        ar fi vrut sa fie inginerasi…m am grabit ….mausul e de vina…smille..kiss…dar merge si ingerasi…daca vrei tu asa….fie…numai bine…o duminica placuta alaturi de cei dragi…..

      • VictorCh says:

        STIU, SI EU tot pe “utilaj” dau vina… (si pe faptul – real – ca am degetele prea groase si “agata” litere suplimentare…) EU nu-s niciodata de vina, bineinteles…😀
        Nici o problema cu mistype-urile – cata vreme se intelege ce vrei sa spui… da’ daca posibilitatea de confuzie – atunci cand apare – mai SI da o confuzie atat de incantatoare (tine cont ca si eu – ca si Oana, cred – suntem ingineri; de ce sa nu ne vrem si “ingerasi” – pe langa “inginerasi”?😛😀 :)) ) – DE CE sa nu profit de asta pt a-ti adresa nitica “tachinereala” amicala? >:D< :-*

      • oanaclara says:

        Draguta presupunerea. Nu , nu sunt inginer, desi mi-a placut mult matematica. Sunt invatator, jurist , agent de asigurari, deci imi umplu timpul cu tot felul de chestiute care sa imi rotunjeasca salariul din invatamant, care e destul de mic.
        Cred ca pana la urma voi pleca din sistem pentru ca nu imi ofera nicio satisfactie din punct de vedere financiar. Imi sunt tare dragi copiii, dar trebuie sa ma gandesc si la ce le pot oferi alor mei acasa.
        E draguta greseala de dactilografiere…”ingerasi” in loc de “inginerasi”🙂

  3. VictorCh says:

    “Aproape schimbat (!) cauciucul”, “Comandat gaze vii”, “Instalat pisica” si – MAI ALES – “Avertizat avionul…” sunt CHIAR “criminale”.
    Te rog sa concepi si sa faci publice ceva semne care sa indice orele intre care nu e recomandata citirea unui articol (ca “bulina” care indica varsta minima necesara pt a fi permisa vizionarea filmelor) – si mai ales SA LE SI FOLOSESTI – ca sa nu mai patesc ca acuma, cand am trezit-o pe doamna mea din somn fiindca nu mi-am putut stapani (sau macar domoli) rasul.
    ASTA DA postare comica, hazlie (chiar daca nu prezinta si informatii interesante). (Aluzie la “disputa” noastra anterioara in legatura cu elefantul pictor.)

  4. “P: Soricel la bord.
    S: Instalat pisica.” ==> geniaaal =)) nu pot sa cred ca faza asta e pe bune! Am ras prea mult in seara asta, dar am si fost suparata azi…acum compensez!😆

Leave a Reply

