Un elefant pictor

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Un elefant pictor

  1. Victor says:

    Presupun ca e din vina faptului ca acum sunt eu intr-o dispozitie mai posomorata, dar de data asta – desi am considerat clipul interesant, informativ – nu am reusit sa gasesc SI aspectul amuzant. O sa mai incerc si ulterior, poate odata cu schimbarea dispozitiei se va schimba si perceptia.

    • oanaclara says:

      E interesant faptul ca a fost invatat sa picteze. Si de ce n-ar fi amuzant? Vezi zilnic elefanti facand asa ceva?

      • VictorCh says:

        1. Scuze dac’-am dat cu bata-‘n balta.
        2. Pana acum nu ma gandisem sa incerc sa-mi definesc (eu mie despre mine si pt mine) care ar fi diferenta intre interesant si amuzant. Asa “pe fuga”, as zice ca denumirea este suficient de caracterizasnta.
        TOCMAI pt ca NU este un fapt cotidian, aceasta postare MI-A TREZIT interesul, si in consecinta o consider “interesanta”, dar – n-as putea sa precizez DE CE anume (probabil ca TOT explicatia precedenta o fi valabila: dispozitia mea mai “mohorata”) – NU m-a facut sa zambesc, asadar eu personal nu consider ca ar fi si “amuzanta” (cel putin nu INCA).
        IAR nu ma tace dr(Biiip!), IAR nu stiu sa-mi tin gura si analizez un subiect pana-“l fac praf”! GATA: mi-a placut – atat ajunge.

  2. foarte interesant, ai fler sa descoperi lucruri interesante in ,,codrii” netului pup !

  3. dara says:

    ….asa ca o completare..as vrea sa mi faca si mie autoportretul…oricum avem un lucru comun eu si elefantoaica..amindoua suntem grase…..ha ha ha ha…

  4. madMe says:

    Cat de dragut e😀 Si are si talent artistic. Oricum, mai mult decat mine =))

Leave a Reply

