33

Astăzi e ziua mea. Încă mai e prentru vreo 3 ore. Da, am împlinit 33 de ani , deci de câte ori mă va întreba cineva de mâine înainte câţi ani am, voi zice 33 ca la doctor.😀

Vreau să mulţumesc din suflet tuturor celor care s-au gândit sa îmi ureze “La mulţi ani!”, tuturor prietenilor reali , dar şi celor care se află doar la un click distanţă🙂 . Vă mulţumesc pentru că existaţi şi pentru că mi-aţi  făcut ziua deosebită!

Am primit un car de urări, care mai de care mai frumoasă sau mai interesantă: telefoane, sms-uri, mailuri, felicitari on-line, mesaje private…

M-a uimit o persoană care a discutat fugitiv de 2 ori cu mine şi s-a străduit să afle adresa la care locuiesc şi data naşterii mele, aşa că m-am trezit cu un curier cu felicitarea la uşă. Frumos gest. Mulţumesc!

Morocănosul m-a sorcovit on-line.😀 Te pricepi la sorcove. La mai multe!

Pentru că în lumea virtuală nu pot împărţi tortul meu real de acasă cu voi, vă invit la unul on-line, însoţit de şampania de rigoare .🙂

Şi ca să închei într-o notă veselă, voi spune ceea ce zicea Caesar în filmele cu Asterix şi Obelix : “Ave moi!”😀😀😀

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

27 Responses to 33

  1. dara says:

    ….eu aici chiar acum o sa cinstesc un pahar de vin cu tine in real…ca nu am sampanie….multumesc de tortul virtual….nu stiu de ti a placut sau nu….. ceea ce am dorit in modul cel mai sincer este sa mi exprim prin clasicismul si simpliatea mea gindul cel mai sncer si adevarat….cred ca tiai dat seama ca eu nu mint nici pe net cu atit mai putin in real….imi fac f greu prieteni…deiarece urasc minciuna si prostia umana…iti doresc din inima sa te bucuri de rezultatele copiilor tai asa cum fac eu acum….sa fii fericita si sa ti gasesti soarta asa cum toti ne dorim…si la anul cu mult drag tot aici ..sa ne spunem..la multi ani,,si de ce nu si in reall…nimic nui imposibil…

  2. DianaEmma says:

    La multi ani!
    Sa ii sarbatoresti frumos si pe astia, si pe cei care vor urma, alaturi de cei dragi!

  3. La multi ani, sa fii sanatoasa. Sa iubesti si sa fii iubita.
    Sa te bucuri de familia ta si ei de tine.

    Miana

  4. klausen1976 says:

    La Multi Ani !
    Sa fii fericita si sa te bucuri de viata !

  5. CosTin ™ says:

    La multi ani si viata lunga alaturi de familia ta si de cei dragi. Imi pare rau ca nu am apucat sa-ti zic de ieri😦. Trandafirii pe care i-ai adunat in cununa vietii tale, lasa-i astazi sa se impleteasca intr-un buchet al implinirii. Fie ca florile iubirii sa-ti impodobeasca viata si sa-ti vezi implinite toate dorintele.

    • oanaclara32 says:

      Iti multumesc mult pentru urare! Ma bucur ca iti place blogul meu…pun aici tot ce imi trece prin creier, in functie de starea de spirit.
      Azi as fi vrut sa scriu ceva usturator, dar e mai bine sa ma abtin si sa ignor o anumita situatie.
      Despre link exchange, e ok. S-a facut!🙂

  6. Paul says:

    La Multi Ani Oana si aici, in virtual, cum va place voua sa spuneti :)ca la Real ati facut destula reclama :))eu te invit la Auchan sau Cora :)cand o fi…
    frumoase ouale pictate de tine…cum le-ai facut ? cu metode naturale, eco, presupun… eu foloseam abtibilduri din acelea nostime pt oulete🙂
    si tortul de frisca e REAL ?:)dupa atata drob si pasca, ar pica bine…

    in alta ordine de idei,am un text foarte nostim al lui Andrei Plesu pe care vreau sa-l postez undeva…poate imi gasesti un loc…

    • oanaclara32 says:

      Multumesc pentrui mesaje si telefon!
      Ouale sunt vopsite cu frunze de ceapa si vopsea normala pentru oua. Deci sunt semi-eco.🙂
      Tortul ala din imagine nu e cel de acasa. Asta de aici e tot cu frisca dar e un tort din mere si e rotund. Cred ca voi posta reteta. O stiu de la mama mea.🙂
      Trimite textul ala si il postez.

  7. Victor says:

    La multi ani, oanaclara33 (sa nu uiti sa-ti schimbi cifra de la nick🙂 ), si de la cate un intarziat (ca sa nu zic de-a dreptul “arierat”😀 ) care a fost atat de “cascat” incat nu s-a interesat la timp si “ti-a ratat” aniversarea!
    La multi ani cu sanatate, cu intelepciune, cu iubire, cu pace (in suflet, in casa, in tara, in lume) si cu belsug, astfel incat impreuna cu cei dragi sufletului dumitale sa va puteti bucura de toate acestea timp de o viata pe care ti-o doresc cat mai lunga, mai buna, mai implinita si mai plina de bucurii! Numai de bine sa ai parte!

  8. Ave toi, iubita! ( cu putzina intarziere, imi cer scuze :”> Dar fiindca ai implinit 33 de ani, trebuie sa petreci 3 zile si 3 noptzi! :> ). Sa fii sanatoasa, iubita si mai ales FERICITA! >:D< :*:*:*

  9. Paxi says:

    „La mulți ani!”, multă sănătate, fericire și un weekend plin de petreceri!

  10. CosTin ™ says:

    Si eu la fel fac cu blogul meu, pun ce-mi trece prin cap si nu numai.
    Ms pentru blogroll, te-am adaugat si eu.
    Numai bine.

  11. madMe says:

    La mulţi mulţi ani (cu ceva întârziere :D), multă sănătate şi numai bucurii :*

Leave a Reply

