Leapsa-despre make-up

Am primit o leapsa de la Chocolat Follie. Am promis ca o onorez, dar s-ar putea sa cam dezamagesc poporul deoarece urasc cam tot ce inseamna produs cosmetic de intins pe fata. Hai sa vedem ce va iesi:

1. De cate ori iti speli fata pe zi?
De doua ori:  dimineata si seara..Vara chiar mai des pentru ca urasc sa ma simt prafuita.
2. Ce fel de ten ai?
Mixt.
3. Cu ce iti cureti fata?
Cu apa si sapun de obicei .
4.Ti-l exfoliezi?
Da, destul de rar.
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
De obicei Avon…E mai simplu de procurat, iti vine acasa.🙂

6. Ce crema folosesti?
Nu folosesc creme.

7. Ai pistrui?
Da. Sunt ai mei si m-am obisnuit cu ei.
8. Folosesti crema pentru ochi?
Nu .
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Nu si nu.🙂

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Nu . Ce e Pro-Active?
11. Ce fond de ten folosesti?
Nu folosesc.

12. Dar anticearcan?
Nu folosesc. N-am nevoie .
13. Ce nuanta a pielii ai?
Alba. Ma enerveaza cand trebuie sa ma bronzez pentru ca intai se inroseste.
14. Ce crezi despre genele false?
Sunt o inventie inutila.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Da. E frumos cand faci ca mine. O cumperi, o folosesti o data si iti mai aduci aminte dupa un an ca ai asa ceva.
16. Ce brand de mascara folosesti?
Avon
17. Sephora sau Mac?
Habar n-am. In romanian , please!
18. Ai un card Mac Pro?
Nu.
19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule. Buretei. Cand le folosesc… De obicei stau cuminti in cutiile lor si asteapta sa fie descoperite de urmasii mei probabil.
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Nu imi machez ochii.

21. Dar pentru fata.
Nu.
22. Care este culoarea de fard preferata?
Habar n-am . Probabil ca se alege in functie de tinuta. Am avut intr-o perioada farduri de toate culorile. Am ajuns la concluzia ca sunt investitii inutile. Ma impiedic de ele prin casa.

23. Folosesti creion sau tus?
Nu.
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Never ever. Nu-l suport.

 

25. Ce crezi despre pigmenti?
N-am nici o problema cu ei .
26. Folosesti machiaj mineral?
Daca zici ca exista asa ceva , te cred pe cuvant.
27. Care e rujul tau preferat?
Ruj…visiniu sau nuante de maroniu.
28. Dar lipgloss?
La fel ca si rujul. Il folosesc vara.
29. Care e blush-ul tau preferat?
Nu folosesc asa ceva.
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Nu . Ma enerveaza.
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu.
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Am fost la un moment dat la un curs la Amway, dar atat timp cat nu am rabdarea necesara sa ma pictez  pe mine, mi se pare o tampenie sa exersez asta pe alte fete.
34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Nu.
35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
Urasc persoanele machiate strident. Parca sunt scapate de la circ sau din nu stiu ce telenovela.

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Consider ca , pentru mine e ok un ruj care sa scoata in evidenta buzele si cam atat.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu stiu. Nu le-am analizat niciodata. Ele se uita daca eu am machiajul perfect?

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Ruj.
39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da . N-am sa plec de exemplu niciodata la padure cu o tona de farduri pe mine. Vreau sa ma simt bine in pielea mea.
40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Presupun ca da. Ce modesta sunt!😀
41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Habar nu am!
42. Ce crezi despre makeup?
Ar trebui minimizata importanta lui. Majoritatea oamenilor arata  foarte bine si fara. E facut sa corecteze anumite greseli ale mamei naturi si nu are rost sa abuzam .

Leapsa mea merge catre toate persoanele care imi citesc blogul si care ar avea bunavointa si rabdarea de a raspunde la toate cele 42 de intrebari.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Leapsa-despre make-up

  1. dara says:

    ….cum sa raspund la intrebari?..de ex
    1=rasuns……2=raspuns….samd..

  2. CosTin ™ says:

    Mom…asta e al 10-lea blog care vad leapsa asta. Sincer am inceput sa ma plictiseasca. Fara suparare pentru proprietarul blogului.

  3. gata, am raspuns, am ajuns la pct. 42, fardat, exfolitat, trafaletat si arat ca Zorro mascat hahaha, bre femeile-s femei sau mumii tratate cu balsamuri, cate o putina de caciula?

  4. DianaEmma says:

    Uite o femeie naturala.🙂

    E intr-adevar, o leapsa foarte migaloasa. :))

  5. iubesc femeia ,,bio”…

  6. Intr-adevar o femeie este frumoasa nemachiata, dar, este si mai frumoasa machiata, iar in ce priveste “crema” are rolul de a hidrata pielea, pe timp de vant, frig, soare si asa mai departe.

  7. Paul says:

    Nu o sa-mi fac un asemenea test in curand…m-as certa cu pielea mea… cosurile mele s-ar simti jignite ca le investighez si le deranjez inutil :))

    oricum e pt dame, nu pt printi🙂 sa-mi explici termenul ” exfoliat ” daca poti..
    esti printre putinele femei eco :)bine ca iti place rujul rapidist :))
    am o amica care a fost si colaboreaza si acum cu Amway…vand tot felul de produse ” de calitate “…

  8. Victor says:

    “Leapsa” ca atare nu ma intereseaza, dar – din informatiile oferite raspunzand la ea – ma bucur sa cunosc o femeie “pe gustul meu”. Pacat ca am intarziat in a o cunoaste… cam cu varsta ei (sau ca nu m-am nascut eu cu vreun sfert de secol mai tarziu).🙂

    Oarece considerente generale:
    – crema nu este inutila decat daca ai tenul excelent echilibrat si se unge (“se hidrateaza”) singur exact cat ii trebuie; in caz contrar utilizarea unor creme (la plural) este oportuna, indiferent daca tenul este prea “uscat” sau prea gras. Chiar si pt tenul perfect echilibrat, conditiile meteo extreme (ger uscat “aspru”, puternic; uscaciune exagerata a aerului (mai ales daca-i combinata si cu praf in exces), sau – dimpotriva – umiditate excesiva; etc) “cer” crema (cu rol de protectie).
    – singurul produs (dintre cosmetice) care cred eu ca poate fi folosit fara restrictii de frecventa a utilizarii (inca din adolescenta) este o pudra de buna calitate (recomand o pudra f fina din orez) pt atenuarea stralucirii exagerate (neplacute) a pielii, eventual si un ruj de buna calitate (care dintre voi, fetelor, stia ca cele mai fine rujuri – inclusiv cele “de marca” – sunt facute cu grasime de caine?), precum si (optional) O PICATURA de parfum BUN (de buna calitate si bine ales pt a se “asorta” cu aroma naturala a trupului).
    – cu exceptia cremelor pt “corectarea” tipului de ten (eventual si a “laptelui demachiant”, FARA sa fi folosit inainte machiaj), machierea propriu-zisa (NU ingrijirea cosmetica) nu e permis sa inceapa decat dupa varsta adolescentei (exceptie: la pubertate pudra – in cel mai rau caz un fond de ten, cu conditia sa fie de calitate excelenta – pt acoperirea eventualelor cosuri).
    Chiar si DUPA aceasta varsta, a se folosi doar “la ocazii”. Machierea constanta si/sau mai… “abundenta” e de inceput doar de cand incepi sa te consideri (tu pe tine) drept fiind “trecuta” – si chiar si atunci cu cat mai putin (si cat mai de buna calitate) machiaj (si aplicat cu cat mai multa grija) in zona mucoaselor (in primul rand ochii, dar si gura, si nasul…)
    – NU SE DOARME MACHIATA (OBLIGATORIU inainte de culcare (de culcarea pt a dormi, vreau sa spun😛😀 ) machiajul se indeparteaza, pt ca pielea “sa respire”)

    Si oarece considerente personale:
    – “testul frumusetii” pt o femeie il constituie aspectul pe care il are la trezire (fie dupa o noapte “scurta”, fie dupa una “agitata”, fie dupa una incheiata cu plans) atunci, imediat, pana inca-i calda de somn si inca n-a apucat nici macar “sa-si treaca degetele prin par”, ci e toata ciufulita. Iar prima ei reactie la desteptarea alaturi de mine e foarte “graitoare” SI pt evolutia simtamintelor ei si deci si a relatiei noastre. In tinerete tot mereu speram ca prima “ei” reactie cand ma vede la desteptarea alaturi de mine sa fie un cald zambet “somnoros”.
    – imi place mirosul cosmeticalelor, dar ORICAND prefer mirosul de femeie curata
    – nu suport rujul (decat in imprejurari… “formale”, cele cateva ocazii pe an: Revelionul, vreo nunta, vreo premiera…): nu-mi place nici gustul lui, nici senzatia “alunecatoare” pe care o da, nici faptul ca atunci cand ajunge unde nu trebuie – pateaza. Accept insa (nu cu prea multa placere, totusi) un “strugurel” bun (pt rolul sau practic, utilitar, de protectie).
    – imi place rezultatul “cremuirii” pielii, dar nu-mi place senzatia la atingerea cu crema (faza aplicarii cremei sa se fi incheiat in absenta mea)

    • oanaclara32 says:

      O parte din reguli le stiam.🙂
      In legatura cu testul… cred ca arat la fel mereu. Daca intr-o zi ma voi trezi langa cineva drag, pariez ca prima reactie cand deschid ochii va fi sa ii zambesc.🙂

  9. E chiar mare lucru sa ai o frumusete naturala… e chiar mai greu de obtzinut decat una articiala, pt ca presuspune (as i know) mai multe chestii: sa faci ceva miscare, sa mananci lucruri sanatoase, sa nu fumezi, sa nu consumi alcool in exces, sa ai o viatza echilibrata in general🙂 evident, la toate astea se adauga si putzin noroc ( de a nu avea un ten cu probleme & stuff😀 ). Eu de obicei ma machiez foarte putzin, cat sa simt ca arat bine; la ocazii ma mai aranjez si eu :”> dar o femeie naturala este intotdeauna de apreciat! >:D<

  10. dara says:

    cum arata o femeie ,,bio..?

Leave a Reply

