Împărtăşanie

Dănuţ s-a trezit dis de dimineaţă tare mofturos. În primul rând l-a deranjat faptul ca nu are azi “concediu”. Aşa le spune el zilelor în care nu trebuie să meargă la grădi. Mai rău a fost după ce i-am explicat că azi merge cu d-na educatoare la biserică să se împărtăşească. Iată ce îmi fu dat să aud :😀

– Dar de ce le dă preotul vin copiilor, să îi îmbete? Nu poate să îi împărtăşească cu suc? Şi dacă Doamne Doamne e aici la biserică ce fac alţi oameni la alte biserici fără el?

I-am explicat despre împărtăşanie . I-am zis şi că Dumnezeu e pretutindeni, iar copilul, acum lămurit, m-a tratat cu o porţie de şantaj sentimental a la Dănut.

– Bine, merg să mă împărtăşesc, dar să ştii că burtica mea cere mâncare. A zis că vrea un corn cu ciocolata cu Scooby-Doo.

– Iţi cumpăr unul după ce mergi la biserică.

– Nuuuu, înainte. Dar daca nu beau vinul din linguriţă, poţi să duci cornul înapoi la magazin?

– Bineînţeles.

– Ooooo! Nu ştiam asta. Dar Dumnezeu cum e? E mai mare decât ursuleţul ăsta de pluş?

– Da, Dănuţ, e mai mare.

– Şi decât o balenă?

– Nu ştiu exact cât de mare e Dumnezeu, ştiu doar că ne vede pe toţi şi că se bucură atunci când ne purtăm frumos cu oamenii din jurul nostru.

Puiul de om a plecat la grădiniţă. Dacă a vrut sau nu să înghită Sfânta Împărtăşanie, voi afla mai târziu. Cert e faptul că are o groază de idei, care mai de care mai trasnita şi pentru asta imi e tare drag.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Împărtăşanie

  1. dănuţ e cel mai simpatic şi haios ,,enoriaş”… d-zeu se bucură că piciu se interesează de mărimea Sa. pup

  2. Acesta este doar inceputul😀, mult succes in raspunsuri.

  3. madMe says:

    Plin de imaginaţie😛

  4. Alex`andra says:

    asa`ti trebuie daca te pui cu aia mici, mereu ei vor castiga, uraaa !
    1-0 pt Danut😀

  5. Paul says:

    sa stii ca impartasanie cu suc fac in fiecare zi…si un vinulet n-as refuza, chiar daca e post :)))

  6. dara says:

    ….pregateste te sufleteste sa rasunzi la intrebari cind vor mai creste……eu..cind erau fetele mele mici..in fiecare seara inventam cite o poveste de adormit copii..a doua zi o uitam..chestia e ca ele o tineau minte…si mereu imi spuneau sa le repet povestea de luni seara de exemplu….eu incercam cu vai nevoie sa leo repet..stii ce mi rasoundeau….mama aseara povestea era altfellll…samd…si multe multe alte chestioare..ca acum cind ne intinlim toate trei si facem remeber ne bufneste plinsul de bucuria amintirilor de ieri…putere si rabdare iti doresc din inima ….sa i cresti frumos si pregatiti pentru viata ..puternici pentru a infrunta toate cele neprevazute..ca viata nu e simpla…dar e frumoasa…daca in ea salasuietste puterea dragostei si a intelepciunii…tu poti…cred in tine…vreau sa dai tot ce ai bun si anume sufletul tau plin de gingasie…

Leave a Reply

